Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I přes český nezdar bylo hokejové MS rekordní. Sázkovky velebí Švýcary

Čeští hokejisté při hodnocení mistrovství světa ve Švédsku nemohou mluvit o úspěchu. Tuzemské sázkové kanceláře naopak i v součtu s finskou částí šampionátu utržily rekordní částky. Bookmakerům pomohla řada překvapení v čele se švýcarským tažením za senzačním stříbrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A68l27e74s 64B70a14d53u10r62a 9546577440845

Prispevky Pavla Rokyty jsou vsechny naprosto presne a vycerpavajici, jen hlupak jej za to muze kritizovat nebo dokonce urazet. Je to opravdova veda, velmi slozita, a neni to jen, jak nekteri tady tvrdi, pouze matematika. Bookmaker se casto vedome vystavuje do temer jiste predem prohrane situace, nicmene musi neustale uvazovat komlexne a dlouhodobe. Drive, za casu bookmakeru na dostihovych zavodistich, se znalosti teto profese doslova dedily a budouci bookmakeri vyrustali v tomto prostredi odmala, jen tak ziskali ten sesty smysl. Ve hre pri vytvareni kurzu je tolik faktoru, ze jsou o tom popsany cele knihy. Jen ten sazkar, ktery tyto techniky ovlada (a plave proti proudu, co se tyce kurzu), je uspesny.  Komu se zda smesny vyraz polstar, muze ho nahradit anglickym overround. Overround je skutecne zaklad celeho sazkoveho byznysu.

Hodne se myli pan Cermak (mimo sveho urazeni), protoze pri dobre udelanych kurzech (book) je bookmakerum skutecne jedno, jak udalost dopadne. Hodne se poucili v tom roce, kdy v Anglii bylo mimoradne suche leto a favoriti dostihu vyhravali tim padem jak na bezicim pasu, nekolik sazkovek (i velkych ) se doslova polozilo. Dnes uz by se to nestalo. Osetrili by lepe kurzy.

Znovu pripominam, ze prispevky pana Rokyty nejsou zadne jeho osobni nazory, ale prisne technicke shrnuti problematiky, jemuz se neda nic vytknout, at se to komu libi ci ne. Najdete je v kazde knizce o odvetvi sazeni. Priklad - narodni hrdost, zni to jako osobni uvaha, ale je opravdu statisticky prokazano, jak na tomto terminu sazkovky vydelavaji, protoze fandum je jedno, v jakem kurzu vsadi, a tim padem to uz davno neni value bet - hodnotna sazka.

0/0
21.5.2013 11:53

J35i97ř41í 87Č62e45r37m26á81k 5810335858937

Děkuji panu Rokytovi za vytvoření zbrusu nové identity.

Nebo mám věřit tomu, že další člověk je schopen obhajovat konspirační teorie o ČTK, jen aby vzdor faktům nemusel uznat, že sázkovky i v dnešní době mohou prohrát desítky milionů (viz ME 2008)?

Ale když už tady horem dolem a opakovaně pořád cpete ty dostihy, tak bych doporučoval přečíst knihu od Dicka a Felixe Francisových "Vyrovnaný účet", kde je hlavním hrdinou právě dostihový bookmaker. Když se člověk oprostí od samotného příběhu a zápletky, tak je tam poměrně hodně zajímavých postřehů ohledně sázení a práce bookmakera, a rozhodně z toho nevyplývá, že by bookmaker nemohl jednorázově prohrát nebo dokonce zkrachovat. Také se tam rozhodně nepopisuje žádná dostihová prehistorie, jak ostatně naznačuje autorská dvojice otec-syn, která psala již ty novější knihy. Pokud byste chtěl Dicka Francise dehonestovat jako pisálka, který tomu nemůže rozumět, tak jen připomínám, že měl s dostihovým prostředím zkušenosti sahající desítky let do minulosti, a byl taktéž pověstný tím, že si do detailů dokázal nastudovat (také pomocí manželky) i problematiku, které zcela nerozuměl nebo která s dostihy přímo nesouvisela, aby v knihách nepsal pitomosti.

Jinak je také kouzelné, že vy tady sršíte (ať už pod jakýmkoliv nickem) směrem k oponentům  hlupáky a lidskou hloupostí, ale prý já jsem ten, kdo uráží. :-)

0/0
21.5.2013 14:13

J59i43ř91í 63Č24e16r48m90á87k 5520305338707

A ještě jedna věc:

Prispevky Pavla Rokyty jsou vsechny naprosto presne a vycerpavajici, jen hlupak jej za to muze kritizovat nebo dokonce urazet. Je to opravdova veda, velmi slozita, a neni to jen, jak nekteri tady tvrdi, pouze matematika.

Přitom to byl právě Pavel Rokyta (a myslím, že dokonce jedině on), kdo tady včera tvrdil (konrétně v 19:34), že "JE TO JEN PROSTÁ MATEMATIKA". ;-)

0/0
21.5.2013 14:32

P31a17v74e53l 50R40o33k24y56t84a 3850851900678

Tak za prvé: 

žádná druhá identita. Pana Badura vůbec neznám. Navíc podstoupit další několika týdenní martirium se zptrovozněním dalšího účtu rozhodně nechci. 

Za druhý: 

o tý matematice sem byl špatně pochopen. Samozřejmě, že výpočet kurzů jednoduchá matematika je. Vždycky všechny pravděpodobnosti musej v součtu dávat 100%. Mínus ten polštář. 

Za třetí:

Ohledně Francise a sázky na koně. S nikým se nepřu o tom, že dříve sázkovky krachovaly. Že bookmaker musel bejt skutečně machr a znát i zákulisí aby kurz nenastřelil špatně a neprodělal. Ovšem všechno se vyvíjí a s tím se vyvíjí i kurzový sázení. Dříve byla rovina 1,7:1,7. Dnes se klidně některé sázkovky dostávaj i nad 1,9. Proč asi??? Protože v globálním světě je daleko snažší nastřelit prvotní kurz tak, aby už se nemusel tolik během času korigovat. Tím ten polštář (zisk sázkovky) může bejt daleko menší. Podívejte se třeba jak fungujou sázkový burzy. Na podobným principu dneska v podstatě fungují i normální sázkovky. Notabene když prvotní kurzy nastřelujou dle sázkových burz. A na jakým principu funguje sázková burza snad nemusím vysvětlovat. Tam majitel burzy (v podstatě také sázkovka) neriskuje vůbec nic. Dokonce tam neexistuje ani ten polštář. A je dokázaný že vzorek lidí na burze se chová podobně jako lidi co sázej u normálních sázkovek tudíž i normální sázkovka neriskuje téměř vůbec nic. Má téměř vždy zisk z polštáře. Samozřejmě i dnes jsou specializovaný sázkovky, který aby se prosadili na trhu přicházej s nabídkou zápasů, který se celosvětově nedaj porovnat. Třeba 4. liga v egyptě atd. Ale to je jiná situace. Taková sázkovka samozřejmě může zkrachovat i dnes.

0/0
21.5.2013 18:27

J15i26ř54í 20H35o73r81á61k 7338757915326

Teď už skoro vůbec nesázím, ale  je krásné se dívat na to jak bookmjekři házeli návnady a hlupáci je žrali jak se říká i s navijákem. /tam kde to bylo jasné dali větší kurz/ všici se chytli hi he hu..

0/0
21.5.2013 1:15

P49e68t41r 84V66i18n73t16r60l51í40k 3906234281

rekordní v sázkách pro mě nedělá rekordní MS.... jedno ze slabších MS, nejen díky našemu neúspěchu, ale hlavně díky celkové atmosféře, nuda nuda nuda, jediný vyprodaný zápas v Švédsku snad jen ve finále Rv srovnejte to s Prahou 2004, nebo i Slovenskem 2011, úplně o něčem jiném

+2/0
20.5.2013 23:48

P68a49v48e17l 27R81o61k82y71t97a 3650121600918

Vložím sem jeden pěknej souhrn jednoho pána (sám bych to nenapsal líp) z diskuze z nedávné doby ohledně kurzového sázení. Pan Trogl napsal toto:

Sázkaři pláčí hlavně proto, že jsou ochotni vsadit své peníze, aniž by se před tím poučili o matematické a ekonomické podstatě kurzového sázení. Řadový sázkař bohužel nezná několik věcí, které jsou pastí na jeho peníze při sázkách:

1) Význam kurzu. Kurz je převrácená hodnota pravděpodobnosti výsledku zápasu. Tu lze přesně určit jen tehdy,pokud rozhoduje náhoda (číselné hry apod.), u sportu ji lze jen odhadnout. Od toho má SK bookmakery. Výhoda bookmakera je v tom, že se sledování sportu věnuje profesionálně, a také v tom, že vidí, jak lidi sází. Tomu lze kurzy průběžně přizpůsobovat eventuálně odstranit vlastní zjevnou chybu. Nevýhoda bookmakera je v tom, že musí odhadnout všechny možné výsledky zápasu a součet pravděpoodbnosti všech možností mu musí dát 100%, tj. když jednoho soupeře přecení, musí druhého podcenit. Výhodou sázkaře je v tom, že nemusí sázet na vše, ale může si vybrat. Nejvýhodnější k sázení jsou právě ty kurzy, kde je výrazný rozpor mezi očekáváním sázkaře a vypsaným kurzem, tj. kde se pravděpodobně bookmaker spletl a možnost podcenil.

2) Výhernost. Vypsané kurzy jsou proti teoretickým (1/P) sníženy o tzv. výhernost. Ta bývá obvykle 0,9 (10% snížení), některé sázky mají ale třeba jen 5%, některé zase více. SNížení do 10% lze považovat za jakýsi polštář sázkovky pro její režii, vyšší bych považoval spíše za nemravnost a rozhodně na takové kurzy nesázel, jsou nevýhodné. Výhernost se snadno pozná u vyrovnaných příležitostí, např. zápas dvou rovnocenných soupeřů by měl mít kurz 2-2, ale bývá 1,8-1,8.

3) Akumulační sázky. Výhernost má značný dopad na akumulační sázky, čím více kurzů se navzájem násobí, tím se výhernost snižuje. Když vezmeme dva kurzy s výherností 0,9 (10% snížení), pak výhernost jejich AKU sázky už je 0,81 (19% dolů) (0,9*0,9), u 10-AKU sázky už je 0,35 (0,9 na 10), u 20 AKU už jsme na desetině

+3/0
20.5.2013 20:05

P84a64v98e11l 47R88o88k91y32t42a 3650261460518

Pokračování

4) Manipulační poplatek. Tn představuje vlastně další snížení kurzu a skryté snížení výhernosti. Naštěstí už jsou MP na ústupu.

5) Národní hrdost. Sázet u české sázkovky na český tým je nevýhodné. Právě proto, že přijde hafo svátečních sázkařů dát si svou stovku "na ty naše", bývá obvykle nevyrovnaná výše sázek na oba soupeře a bookmakeři tomu přizpůsobí kurz, aby byla sázkovka v plusu, ať už vyhraje kdokoliv. Srovnejte si  kurzy u internetových sázkovek a u našich a uvidíte. Toto srovnání je sice díky internetu jednodušší a podhodnocení kurzů tím pádem obtážnější, nicméně se děje stále. Naopak za úvahu obvykle stojí kurzy na soupeře.

6) "Tutovky. Pro bookmakera je nejobtížnější matematicky odlišit cca vyrovnané soupeře (kdo je o jak malý kousek lepší), nejhodnotnější kurzy proto bývají "kolem dvou" na na první pohled vyrovnané zápasy. Naopak odhadnout kurz na favorita je snadnější, navíc s přihlédnutím k výhernosti nebývají mezi těmito kurzy žádné sázeníhodné. Pokud někdo vsadil na Rusy proti Francii v kurzu okolo 1,02 nebo 1,01), měl peníze raději propít. Znamená to, že pravděpodobnost podobné prohry je cca 10%, nicméně možná výhra jen 1% ze vsazené částky. A pokud si někdo takto "vylepší" AKU sázku, vlastně si jí výrazně zhorší, viz bod 3. Na druhou stranu nemá ani moc cenu vsázet na úplné outsidery. Kurz na Francii kolem 10 neodpovídá risku, viz starší statistiky tohoto týmu proti favoritům.

Takže lidi, než vsadíte, tak počítejte.

+3/0
20.5.2013 20:05

P59a86v44e91l 37R63o75k26y59t71a 3830161670498

Souhrn:

1) Nevsázejte AKU sázky, max. dvoj-AKU v případě, že najdete dva zjevně nadhodnocené kurzy (v tom případě se násobí chyba bookmakera). Čím delší plachta, tím horší, to je lepší koupit si los. Sem patří i oblíbené kombinační sázky, to je vyšší level pasti.

2) Nevsázejte "tutovky", nevyhrajete skoro nic a čas od času dost spláčete nad výdělkem.

3) Nevsázejte na tipy, kde chybí protitip (typicky dá tým gól, ale bez vypsaného kurzu na to, že nedá), obvykle bývá takový kurz silně podhodnocený a nelze využít nadhodnoceného protitipu

4) Nejlepší je vybrat si pečlivě jeden až dva tipy na vyrovnané zápasy a vsadit je sólo.

+3/0
20.5.2013 20:06

J67i93ř94í 77Č25e50r72m93á34k 5930495628407

To, co jste sem nakopíroval, ovšem nemá VŮBEC NIC společného s tím, co jste tu níže nablábolil. Pan Trogl bere v potaz počet pravděpodobnosti, což je i s těmi dalšími finesami z hlediska sázkovek jistě správný postup. Ovšem toto se týká dlouhodobého horizontu a velkého počtu zápasů (jen tehdy se na pravděpodobnost dá víceméně spolehnout), tzn. když bude sázkovka takto postupovat měsíce či léta, tak je téměř jisté, že neprodělá.

Zdaleka to ovšem neznamená, že na jednom zápase či skupině zápasů (viz níže zmiňované ME 2008) nemůže sázkovka prodělat desítky milionů. Že se jí to v dlouhodobém horizontu vrátí zase jinde je jiná věc, ale rozhodně to není tak, že sázkovce mohlo být jedno, jak které utkání dopadne.

+2/−2
20.5.2013 20:24

P34a56v21e53l 51R65o12k21y87t90a 3960611920978

Přečtěte si ještě jednou bod 5)

Sázkovka prostě neriskuje. Nemůže si to ani dovolit (to by dřív nebo pozdějc zkrachovala). Má prostě polštář. V tenisu je to 1,8:1,8. Ve fotbale 2,7:2,7:2,7. Když vyhraje domácí všechny prachy (mínus ten polštář) se přesypou od těch kdo vsadili opak. Je to tak těžký pochopit. Sázkovce dycky zůstane ten polštář. Samozřemě je to trošku zjednodušený, ale takovej je prostě princip. Stejně jako bookmaker na koních taky nemůže prodělat. Od toho to všechno vzniklo. Zeptejte se pana Horáčka. On Vám to vysvětlí. Nejvíc se totiž vydělává na  lidský hlouposti.

+2/−3
20.5.2013 20:29

J89i86ř83í 59Č73e94r63m97á82k 5790355908887

Tady si panáček evidentně plete kurzové sázení se sportkou. Ve sportce či podobné loterii se část peněz dá na výhry (typicky polovina) a zbytek zůstane sázkovce, i kdyby půlka lidí trefila první pořadí. Holt by každý vyhrál jen pár destikorun.

V kurzovém sázení je to jiné a je samozřejmé, že i bookmaker na koních může prodělat, a taky občas prodělá, stejně jako sázkovka. Můžeme nicméně uvést příklad pro lidi pomalejšího myšlení. 

Bude-li se hrát zápas ve fotbale Česko-Lucembursko, na vítězství domácích kurz 1,1 a na hosty 100. Když si ze 100 000 sázkařů 99% vsadí na domácí celkem 10 milionů, tak si opravdu myslíte, že ta zbylá tisícovka také vsadí dohromady 10 mega, aby se to v případě vítězství Česka sázkovce pokrylo?

+3/−3
20.5.2013 20:50

P39a16v44e77l 89R25o74k83y28t96a 3770851260808

Stačí když vsadí 1 mega pane (to je ta matematika). Navíc kurz 100 jsem ve fotbale snad ještě neviděl. To by tam nebyl ten polštář. A těch 10% polštáře tam dycky je. A věřte mi, že se najde dost lidí co vsadí na remízu nebo na vítěztví outsidera. A těch peněz na to aby se vyplatili ti co vsadili na favorita se dycky vybere na ostatních možnostech dost.

+3/−3
20.5.2013 20:54

J65i17ř29í 10Č23e27r66m92á68k 5430155198567

Ten kurz 100 byl jen příklad, může se uvažovat méně. Dobrá, když vezmu, žeby stačilo mega - myslíte si, že budou takoví cvoci, aby každý v průměru vsadil tisícovku na jasného outsidera?

... a teď si zkuste představit, že na domácí vsadí všichni. Potom může mít sázkovka kurz 1,001 a stejně prohraje.

Když je ještě vrátím k tomu svému prvnímu odkazu, tak v závěru se konstatovalo, že Češi vsadili na zápas ČR-Portugalsko 3 mega na Portugalce a 200 000 na Čechy. Kurz u Tisportu přitom byl 3,7-3,25-1,9.

Zkuste si za domácí úkol spočítat, kolik na tom Tipsport projel, když Portugalci vyhráli 3:1, Vy polštáři. :-)

Nebo že by zase nějaká konspirace ČTK? ;-)

+2/−2
20.5.2013 21:09

P95a55v66e94l 78R67o46k14y42t12a 3730251950858

Víte ono je to daleko složitější a komplikovanější než si myslíte. Zaprvé tam vůbec neuváděj kolik lidí si vsadilo na remízu (což bude taky podstatná suma) a na ostatní možnosti. Jako neprohry jednotlivých týmů (další významné sumy). A další možnosti jako skóre, počet gólů a další věci co ovlivňujou celkový kurz. Je to prostě složitý vzorec jehož výsledkem je, že to aby vybraný peníze ze všech možností tohohle zápasu pokryly všechny možný výhry a nakonec zůstal sázkovce ten polštář. Ono totiž když hodně lidí vsadí např. na skóre třeba 1:1, 2:2, 0:0 ovlivní to kurz remízy a sázkovka podle toho koriguje i kurz zápasu. Prostě složitej vzorec na jehož konci je polštář pro sázkovku.

+2/−1
20.5.2013 21:18

V78o88j72t66ě92c80h 35V30i91n73c32z38e 4452316440379

Vy jste dobrej polštář... Jak už tady někdo napsal - Tohle není SPORTKA! Jinak to tady tapetujete nesmyslama docela slušně R^

+2/−4
20.5.2013 21:35

P76a41v84e82l 72R19o12k10y91t17a 3370171980248

Vyvraťte to??

+2/−1
20.5.2013 21:56

P47e73t92r 34T92l69o39u96k82a73l 7294285242815

A můžu se zeptat když jim je tak jedno kdo vyhraje, proč tedy nepřijímají všechny sázky?

0/−1
20.5.2013 22:27

P22a15v57e44l 14R50o94k46y18t96a 3710401240798

Myslíte třeba větší sumy?? To vychází z logiky věci. Když vemu třeba tenis ať je to jednodušší. Pokud se na dva hráče sázej přibližně stejný sumy logicky je pak kurz 1,8:1,8 (nehledě na to kdo má jakou šanci vyhrát..... vidíte). Když přijde někdo a chce třeba vsadit mega na jednoho hráče hodně převáží tu misku vah. Většinou sázkovka udělá to, že buď sázku nepřijme a pokud je to větší sázkovka tak ji přijme za o dost sníženej kurz aby se ještě v rámci doby do začátku zápasu stihly misky vah zase narovnat.

+1/0
20.5.2013 22:32

P41e98t20r 94T32l19o98u13k19a30l 7494315312285

Já se bavím o částkách v řádech tisíců (ani ne desetitisíců). Jak je to možné? Dokonce sem vsadil přes kamoše, protože mě to za tu stejnou sumu nevzali a z jeho účtu v pohodě. Čím to bude? :-)

0/−1
20.5.2013 23:04

P96a80v41e76l 71R93o13k29y75t22a 3370661240368

A mimochodem tomu, že ČEši vsadili na Čechy jen 200000 Kč snad nevěříte ani vy. To je prostě blábol donebe volající.

+1/0
20.5.2013 21:20

P78a69v24e92l 66R29o76k42y52t96a 3100271100808

Kurz by spíš odpovídal tomu, že Češi vsadili 2 Mega. Ale i to se mi zdá u tipáče hodně málo.

0/0
20.5.2013 21:20

P37a84v49e10l 30R28o34k79y39t56a 3140451200278

Navíc když sem si teď ten článek přečet pořádně zjišťuju v něm daleko víc nelogičností. Už to jen ukazuje na to, že marketingové oddělení tipsportu a fortuny neovládaj základní matematiku.

0/0
20.5.2013 21:24

J16i53ř74í 55Č76e56r15m19á13k 5490505928427

Aha, takže už argumentujeme způsobem "zdá se mi". ;-D

Jak to tedy s tím Portugalskem dopadlo? http://sazeni.idnes.cz/sazkari-na-prohre-ceskych-fotbalistu-na-me-vydelali-miliony-pqx-/sazeni.aspx?c=A080612_165552_euro-2008_mah

... Fortuna vyčíslila přijaté sázky na osm milionů ...

prohráli jsme čtyři miliony korun," shrnul hlavní bookmaker Fortuny Michal Hanák

Zdroj: http://sazeni.idnes.cz/sazkari-na-prohre-ceskych-fotbalistu-na-me-vydelali-miliony-pqx-/sazeni.aspx?c=A080612_165552_euro-2008_mah

... Drtivá většina tipů šla na Portugalce, prohráli jsme čtyři miliony korun, shrnul hlavní bookmaker Fortuny Michal Hanák. ... Turnaj zatím šetří překvapeními na úkor favorizovaných týmů, a tak se ztráty sázkových společností prohlubují. Tipsport byl jen za úvodní čtyři zápasy v minusu 35 milionů korun.... Tak co, ještě nějaké nápady na úhybné manévry typu neprohra jednotlivých týmů, sázky na remízu ... nebo že by tentokrát konspiace iDnesu? ;-)

0/−1
20.5.2013 21:35

P56a79v20e57l 47R24o73k72y71t76a 3270491180828

Blábol: Na náš zápas bylo "údajně" v tipsportu vsazeno 14 Mega. Na naše se dycky sází nejvíc. Celková ztráta tisportu za první 4 zápasy 35 Mega. Promiňte pane. Už na první pohled to vypadá, že sázkovky prohrály víc peněz než bylo vůbec vsazeno. Což je už donebe volající nesmysl neboť na favority je většinou kurz méně než 2. Tzn. musej vyplatit sumu co vybrali plus menší sumu jako výhru. A to pouze v případě 100% sázek na favority. Což je další nesmysl. Prostě nevěřte pohádkám pane.

+1/0
20.5.2013 21:45

P13a23v47e46l 61R20o72k92y11t14a 3660691290698

Těch 34 mega je prostě podobný markentingový lákadlo jako zveřejňování ticketů kdy člověk za 50 Kč vyhrál 200 000 a podobně. prostě lapače na sázkaře.

+2/0
20.5.2013 21:50

J79i47ř35í 36Č57e56r56m62á89k 5480305428957

Chápu, máte svoji víru, tak se nenecháte znervózňovat fakty. :-)

+1/−2
20.5.2013 21:58

P79a68v90e64l 81R83o54k10y52t42a 3290791230948

Ne. Jenom vím jak funguje tvorba kurzu. A taky to, že vůbec nezáleží na tom kdo je jakej favorit, ale kolik se vsází na vypsanou možnost v události. Podle toho se jen nastaví kurzová hladina, která se většinou pohybuje už jen minimálně (ze zkušeností z burzy sázek téměř minimálně). A polštář (zisk) de sázkovce. Nic víc. Jednoduchý jako facka. Jen Vy zatím vidíte nějakou vyšší moc nebo imaginární souboj bookmaker x sázkař což už dneska nehrozí.

Věřte si marketinkovejm kydům... když Vás to dělá šťastným.

+1/−1
20.5.2013 22:06

P31a53v62e11l 89R60o82k33y50t44a 3310691480908

Teď sem si všim dalšího paradoxu....:)))

konkurenční Fortuna vyčíslila přijaté sázky na osm milionů. "Drtivá většina tipů šla na Portugalce, prohráli jsme čtyři miliony korun," shrnul hlavní bookmaker Fortuny Michal Hanák.

Zdroj:http://sazeni.idnes.cz/sazkari-na-prohre-ceskych-fotbalistu-na-me-vydelali-miliony-pqx-/sazeni.aspx?c=A080612_165552_euro-2008_mah....))))

Takže jsou vlastně 4 mega v plusu néééééé???

+2/−1
20.5.2013 21:53

J47i41ř62í 91Č60e66r40m73á30k 5900715488757

To je zajímavé, že najednou jste šmahem zapomněl na ty různé neprohry, sázky na skóre apod. Copak sázka na výhru Portugalců o gól nebo o tři není sázka na Portugalce? ;-)

0/−1
20.5.2013 22:06

P17a77v56e73l 52R33o15k22y41t29a 3980391930648

Já pouze poukazuju na totální nesmysly v těch markentingovejch blábolech. Žijte dál v naivitě. Na tom jak to ve skutečnosti funguje se nic nemění. Vy si myslíte, že hrajete proti bookmakerům (sázkovce). Já tvrdím, že hrajete proti ostatním sázkařům. 

Mimochodem: Dovedete si vůbec představit souboj pár desítek bookmakerům ze sázkovky proti několika tisícům sázkařů?? myslím tím jako vědomosti o ligách soutěží atd??? Kdyby to mělo fungovat podle vašeho klíče jakou asi šanci by těch pár ubožáků proti takový mase mělo??

+1/−1
20.5.2013 22:14

P26a76v39e96l 51R20o33k19y80t92a 3530721440478

To sou zase žvásty. Sázkovky nevelebí Švýcary.  Sázkovky velebí jakýkoliv TIP, protože sázkovce je víceméně jedno jak událost dopadne.

+4/−9
20.5.2013 18:43

J57i11ř38í 94Č77e29r63m33á21k 5490655538717

Tak to je samozřejmě pitomost. Pro sázkovky je dobré, pokud dochází k překvapením, tj. pokud vyhávají outsideři, a čím větší outsideři, tím lépe. Několik málo jedinců, kteří si na toho outsidera vsadili, se sice nakapsuje, ale drtivá většina sázkařů prohraje, což je pro sázkovky dar z nebes. Švýcaři letos takovým outsiderovským darem z nebes byli.

Kdyby naopak stále vyhrávali favorité či vysocí favorité (nebo v případě našich sázkovek Češi), tak by to byla pro sázkovky hotová pohroma.

+8/−3
20.5.2013 19:07

P60a49v89e52l 67R51o85k46y29t57a 3550331890738

A na to ste přišel jak??? Si myslíte, že sázkovka je stejnej gambler jako sázkař?? Sázkovka  to má přesně matematicky spočítaný. Kurz je nastaven na takový hodnotě, že ten kdo na události prohrál tak z jeho peněz se vyplatí vítěz a polštář zůstane sázkovce. Např. kurz v tenise 1,8:1,8.

+3/−8
20.5.2013 19:14

J77a81k78u53b 88M98i93c71h74á75l37e77k 6537748720182

Mnoho sázkařů přidává "jasné zápasy" na tickety pro zlepšení kurzu. Když se kurzy násobí, tak i zápas s kurzem 1.1 udělá hodně (například, pokud máte na ticketu kurz 40, tak přihozením "jasného zápasu" se dostanete na 44, což není tak malá změna). Ale, když tento jasný zápas dopadne jinak, sázkař prohraje celý ticket. Na začátku turnaje určitě hodně lidí sázelo proti Švýcarům (třeba s Kanadou, Švédskem a asi i s Čechy), takže i když třeba trefili ostatní zápasy, nic nedostali. Na to naráží Jiří, kdyby vždycky vyhráli favorité, tak by se na těchto malých kurzech vyplatily velké prachy...

+2/−2
20.5.2013 19:21

P87a20v14e89l 75R63o56k12y78t94a 3610681140228

Znovu opakuji. Sázkovce je jedno jak zápas dopadne. Páč nemusí se to zdát, ale skutečně je to dycky tak, že ten kdo prohrál (vsadil opak) vyplatí toho kdo vyhrál. A to, že je kurz zrovna 1,1 sázkovku vůbec nazajímá. Znamená to jenom to, že 10x více lidí vsazí na favorita než outsidera. Nebo abych byl přesnější 10x více peněz se vsadilo na favorita.  Furt nechápu to, že za tím lidi vidí souboj s bookmakerem. Žádnej souboj to není. Bookmakerovi je prostě jedno jak zápas dopadne.

+3/−7
20.5.2013 19:28

P38a11v15e54l 86R95o42k94y90t79a 3620721380848

Je to jen prostá matematika.

+2/−6
20.5.2013 19:34

J62i91ř87í 39Č43e50r61m92á63k 5850615488807

Myslím, že nade vše vysvětlování je příklad z praxe: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-reprezentace-euro-2008/49649/sazkove-kancelare-zatim-na-me-prodelaly.html

Cituji podstané:

... Všechny čtyři zápasy ve skupinách zvládli PAPÍROVÍ FAVORITÉ včetně českého mužstva, takže kanceláře musely vyplácet tučné výhry. Ruce si mohl mnout zejména jeden hráč v Ostravě, který vsadil na úspěch Česka v duelu se Švýcary rekordní půlmilion korun, čímž vyhrál celkem 1,225 milionu korun.

Jak dnes zjistila ČTK u provozovatelů kurzových sázek, jen společnost Tipsport, jednička tuzemského sázkového trhu, PROHRÁLA kolem 35 milionů korun.

Stačí? ;-)

0/−3
20.5.2013 19:39

P72a97v11e13l 60R75o82k95y73t15a 3250881200258

Ano...ČTK se stala součástí markentingové hry sázkovek...:)))

+1/−6
20.5.2013 19:42

J98i80ř69í 48Č23e69r92m26á27k 5550805958157

... a já myslel, že je to jen prostá matematika, najednou už je to konspirace s ČTK. ;-D

http://sazeni.idnes.cz/rezkovi-posilam-fakturu-vtipkoval-bookmaker-sazkovky-totiz-prodelaly-1nx-/sazeni.aspx?c=A110331_124402_sazeni_pes

Všichni se spikli, nejenom ČTK, ale i iDnes, jen aby ukázaly, že Pavel Rokyta kecá. ;-)

+1/−3
20.5.2013 19:58

P20a35v49e38l 71R89o31k37y79t12a 3680461720568

Je smutný, že nepoznáte čistě markentingovej článek. Tím, že se chluběj vlastní prohrou (což je mimochodem totální nesmysl) je přímo do očí bijící špek na sázkaře.

+3/−1
20.5.2013 20:02

J25i23ř77í 27Č45e27r33m16á22k 5670805508237

Že se z toho budete snažit vykroutit, se dalo čekat, ale takhle neuvěřitelně pitomě? ;-D

0/−3
20.5.2013 20:05

P41a43v36e20l 81R33o95k80y37t36a 3410671730968

Viz. překopírovanej příspěvek jednoho kolegy nahoře. Nemá smysl říkat něco víc. Pokud si myslíte, že je to jinak, tak dál žijte v naivitě.

+2/−1
20.5.2013 20:08

V47o81j45t51ě25c17h 57V35i44n75c41z48e 4612776980529

Vy jste tak trošku mimo mísu. V tomhle případě Vám ta Vaše prostá matematika nepomůže. Tahle moudra můžete prezentovat pod článkem o ruletě nebo casinu obecně, ale určitě ne u sportovního kurzového sázení.

+2/−2
20.5.2013 19:51

P25a42v89e62l 93R94o22k38y70t98a 3900211720968

Proč ne?? Kor v dnešní době sázkařských burz to platí dvojnásob. Vy taky žijete v naivitě, že hrajete proti bookmakerovi ze sázkovky?? Nikdy nehrajete (nesázíte) proti sázkovce. To si uvědomte. Vždycky hrajete proti ostatním sázkařům. Sázkovka je pouze zprostředkovatel. Sákovce jde jen o o co největší podíl na trhu. Tzn. co největší množství sázkařů a tím i o největší podíl peněz.

+3/−2
20.5.2013 19:55

J70a68r20o82s56l73a72v 15Č13á50p 4703266100452

Anebo taky opačně. Na Švýcary jsem sázel od začátku, ale zase mě to kazily jiné zápasy.

+1/0
20.5.2013 19:30

P57a86v38e82l 52R65o37k50y55t10a 3980751220348

S prominutím největší stupidita je sázet AKU sázky. To sou pro sázkovku jistý prachy.

+3/−2
20.5.2013 19:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze