Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozhodně nejsem gambler, tvrdí nejbohatší pokerový hráč v Česku

Už když byl malý, porážel v kartách bratra i další soupeře. Před čtyřmi lety zkusil pětatřicetiletý Martin Staszko poker. Rok a půl už hraje profesionálně a o víkendu v Las Vegas za druhé místo ve Světové sérii získal 98 milionů korun. "Pro mě to není hazard," říká Staszko o pokeru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Yzzy

Nebudu hrat velky turnaje, moh bych prijit o penize

a podtim je " kosili si vemu na velkej turnaj". Mel sem kamarada co takle mluvil a prisel o dum. Gambling je svinstvo

0/0
15.11.2011 15:30

brej den, pánové

Re: Nebudu hrat velky turnaje, moh bych prijit o penize

To že tvůj kámoš je osel, ještě neznamená, že jsou osli všichni...

0/0
15.11.2011 20:28

p4j4

Re: Nebudu hrat velky turnaje, moh bych prijit o penize

asi tak

  prave v tom je roydil mezi pitomcem, ktery prachy rozhazi kdekoli a hracem pokeru .....hrac pokeru musi dodrzovat BM a hlavne si musi umet veci spocitat .....tvuj kamarad je pravdepodobne to prvni

   nekteri bohuzel nepochopili, ze uyivit se pokerem je pekne tvrda a cilevdoma prace

0/0
15.11.2011 23:07

31415926

Redaktorem kazdy...

Videl jsem tu tiskovku.  "pan redaktor", nejen ze netusi o cem pise ale navic spatne posloucha. Martin nemluvi o zadnem "account managementu", ale o "bankroll managementu". Taky rikal, ze se pokru venuje 5 az 15 a ne 5 az 10 hodin denne. To jen co jsem postrehl po jednom cteni.

0/0
15.11.2011 12:55

Intesen

Re: Redaktorem kazdy...

Chcete po nich moc... kolikrát nejsou schopní přepapouškovat jednoduchou větu .....!!;-€

0/0
15.11.2011 13:54

31415926

Re: Redaktorem kazdy...

Taky to muze byt tim, ze "pan redaktor" si absolutne nedokaze predstavit pracovat 15 hodin za den, tak radsi napsal jen 10, coz si dokaze alespon vzdalene predstavit ;-)

0/0
15.11.2011 14:00

romantický dívkař

2 největší úspěchy CZ pokeru - výhry Staszka a Škampy

a přitom mi oba přijdou jako neskutečně chytrý (což je teda logický) a hlavně skromný (!!) lidi R^

0/0
15.11.2011 12:45

brej den, pánové

Re: 2 největší úspěchy CZ pokeru - výhry Staszka a Škampy

Kabrhel je taky matematická bedna R^

0/0
15.11.2011 20:29

Martin Skála

Poker

Poker je obchod s lidskou naivitou. ;-D

0/0
15.11.2011 11:58

milujemadmina

.

Ja sa priznám, ja mu tie prachy závidím.

+2/0
15.11.2011 11:51

Mitas24

Re: .

Ano, já také, ale on je rozdíl mezi závistí v duchu "je dobrý, panebože proč já idiot taky nedosáhnu něčeho podobého" a závistí "sakra, to mu teda nepřeji, proč právě on a ne já?"...

+1/0
15.11.2011 12:00

Ondřej Šmída

Re: .

A proto říkám, že závist není špatná, ale nepřejícnost je ;-):-)

0/0
15.11.2011 13:03

Katka K.

mě by zajímalo

co třeba konkrétně zahazoval po dobu těch x desítek hand - jak říkal, aby se dostal na placené místo. Takový blbosti, jako jestli si koupí dům apod. (na lepší dotazy se bohužel novináři nezmohli), jsou mi fuk. Moc mu přeji, aby se mu dařilo, je to borec R^

0/0
15.11.2011 11:33

BukajAktobos

Re: mě by zajímalo

Prosímtě nikdo z těch novinářů nevypotí ani 4 nejslabší výherní kombinace, tak bodejť by se ptali. Obdobné je to se čtenáři.

Pro bliží info bude lepší sledovat nějaký pokerový portál, časem se tam určitě nějaký detailní rozhovor objeví.

0/0
15.11.2011 11:45

p4j4

Re: mě by zajímalo

a nebude to v nejakem sestrihu? myslim, ze meli kamery pod stolem

ale dokazala bych si predstavit, ze mel soupere precteny a cekal na vhodnou prilezitost

   je fajn, ze mu to vyslo..ja bych to asi taky tak delala, abych se dostala na bublinu obvzlast v takovem turnaji

    jinak mu to moc preju a ty kecy o hazardu ..to je smesny....pokud je clovek pitomec a nedodrzuje bankroll management, tak je uplne jedno, jestli prachy hazi do matu nebo do pokeru

0/0
15.11.2011 11:48

aerkain

Re: mě by zajímalo

To je normalne v zaznamu. Vsechyn karty byly viditelne již 15min od jejich odehraní ve vysilani WSOP online.

0/0
15.11.2011 12:39

aerkain

Re: mě by zajímalo

vlastne ne, kecám. jen ty ve kterych se hrálo

0/0
15.11.2011 12:39

wotomtoje.

vypadá na slušného člověka ...

Ale co to dělá ve sportovní rubrice? ;-O

Proti pokeru nic nemám, ale není to žádnej sport, tak nemá co dělat ani ve sportovních rubrikách ani na sportovních kanálech!

0/0
15.11.2011 10:33

Dr Perry Cox

Re: vypadá na slušného člověka ...

tvůj názor

0/0
15.11.2011 10:42

wotomtoje.

Re: vypadá na slušného člověka ...

Ano! ;-)

0/0
15.11.2011 11:33

Sportsemilibi

Re: vypadá na slušného člověka ...

A co tzv. "motorsport" ? Ten tady smí zůstat? Nebo dokonce rubrika "Sázení" ta by se taky měla někam přesunout? Třeba do sekce "Ekonomika"?

0/0
15.11.2011 10:51

registered

Re: vypadá na slušného člověka ...

Ano, a Ekonomiku přesunout do Černé kroniky.

+2/0
15.11.2011 10:59

Jura2

Re: vypadá na slušného člověka ...

Definuj sport.

0/0
15.11.2011 11:26

__huhulak__

Re: vypadá na slušného člověka ...

zkusim: sport jako vynalozeni fyzicke aktivity, sily(ted je otazka, ze i drzeni karet je aktivita :-):-))

karty, sachy, motosport: konicek? zabava? hobby?

0/0
15.11.2011 12:36

norma37

Re: vypadá na slušného člověka ...

Poker a sachy jsou podle me hra. Nepochybuju o tom, ze soustredit se tolik hodin ma za nasledek i fyzickou unavu. Ale taky si myslim, ze to neni sport. Sport je to, pri cem se hybete, vyvijite silu, balanc, vydrz,.. To si myslim, ze motorkari a ridici splnuji, musi byt fyzicky zdatni, aby to zvladli. Ale sachy a poker prece muze hrat i ochably tlustoch.

0/0
15.11.2011 15:24

petless_pes

Chytrý, nadaný, ambiciózní

a k tomu všemu neskutečně skromný. V Česku věc nevídaná. R^

0/0
15.11.2011 10:22

Damik

Re: Chytrý, nadaný, ambiciózní

co třeba Kvitová?

0/0
15.11.2011 10:25

Dr Perry Cox

Re: Chytrý, nadaný, ambiciózní

no to máme dva prostě je jich málo

0/0
15.11.2011 10:29

Kluuk

Re: Chytrý, nadaný, ambiciózní

Ale to jsou řeči, takových lidí je hodně. Jen je přes všechny ty zmetky není pořádně vidět.

0/0
15.11.2011 11:15

wotomtoje.

Re: Chytrý, nadaný, ambiciózní

R^ Přesně, zajedno není vidět a za druhý, když se o něm píše jenom v kladném slova smyslu, čtenáře to většinou nazajímá. Proto ta popularita bulváru!

+1/0
15.11.2011 11:36

Novák01

Re: Chytrý, nadaný, ambiciózní

Máme jich více-Krejčíř, Kožený a mnoho dalších...jen nevím s tou skromností...

0/0
15.11.2011 11:42

tmx

Gambler

No gambler je v češtině výraz pro patologického hazardního hráče, ne pro jakéhokoliv hráče hazardních her. Čili gambler není, ale nic to nemění na tom, že poker prostě hazardní hra je, vždyť hráči hrají o své peníze a většina tam své peníze prohraje, aby si tím menšina mohla vydělávat. Tam se ty peníze nedostávají sponzorstvím, dotacemi, televizními právy a příjmy ze vstupného jako u ostatních sportů, tam je prostě vkládají hráči. Že hraje poměrně velkou roli "umění" a ne jen náhoda jako třeba u rulety, to je jiná věc, ale tvrdit, že poker není hazardní hra je pitomost. :-)

0/0
15.11.2011 10:22

Damik

Re: Gambler

tak záleží na tom co člověk hraje. hrajou se i čistě sportovní poker ligy, kde se nehraje o peníze.  Ale je fakt, že to prostě není ten správný poker, jelikož lidé hrají daleko více agresivně než by hráli kdyby šlo o peníze.

0/0
15.11.2011 10:28

werbier

Re: Gambler

Peníze v pokeru se dají brát jako startovné, které se platí za umožnění účasti v soutěži.

+1/0
15.11.2011 10:42

Pravičák začíná být nadávka

Re: Gambler

Přesně tak. A startovné platí hráči menších sportů na většině turnajů - aby si mohli vyplatit nějaké odměny za umístění. Takže to je v pořádku. R^

+1/0
15.11.2011 11:44

Radeczek1

Re: Gambler

Takže hokej byl ve svém počátku hazardní hrou? Nebo si myslíte, že byl hokej ihned sponzorován nadnárodními společnostmi? Pokud se dva týmy domluvíme a jdeme si zahrát, třeba o sud piva, tak už nesportujeme, ale hrajeme hazardní hru?

0/0
15.11.2011 11:07

mundy

Re: Gambler

pokud Vím tak třeba tenisté si také platí startovné a za ty nejlepší to platí sponzor - stejně jako v pokru, kde jsou někteří "profíci" pod smlouvou některé z heren... poker lze hrát navíc i zadarmo (bez startovného do turnaje) a vyhrát reálné peníze. Struktura v pokru je stejná jako v jiném sportu / nejnižší soutěže = freeroly / vyšší soutěže = mikro stakes / první liga = ČPTčko / liga mistrů = EPT / až po mistrovství světa - WSOP

0/0
15.11.2011 11:29

Maršál Mal

Re: Gambler

...v každé hře je určitý prvek hazardu, jestli prohraješ startovné nebo jen " náklady na hru" a nebo se Ti něco vrátí. Bez urážky, ale dle tvého komentáře lze usuzovat, že o pokeru, systému turnajů a podobně mnoho nevíš.

0/0
15.11.2011 11:33

tmx

Re: Gambler

No vím toho asi tolik, že znám několik lidí, co se tím živí (hraní oněch cca 10 hodin denně přes net a příjmy v řádu desítek či spíše několika stovek tisíc měsíčně), na druhou stranu taky vím o lidech, kteří na internetovém hraní pokeru prohráli jmění a šli se léčit. Že by někdo pořád platil startovné do tenisových turnajů až by se zadlužil a vyhlásil bankrot, o tom jsem vážně neslyšel. Prostě poker je karetní hra, která se ve své internetové podobně, díky níž to má mnoho lidí jako zaměstnání, hraje o peníze a nehraje se o desetikoruny, ale desetitisíce, čili je to hazard. Že někomu dobře vynáší na tom nic nemění.

0/0
15.11.2011 13:18

mundy

Re: Gambler

jasně že nevíš o nikom, kdo by v tenise zbankrotoval... on se taky žádný pinkálista z horní dolní, který porazí dvakrát kamaráda hned nehlásí na kvaldy na wimbledon... což se o některých pokrových nadčencích říct nedá.. pokud hru dostatečně neovládám a nemám dostatečný bankroll tak se nemůžu hrnout do hry za vysoké sázky... !!

0/0
15.11.2011 22:13

Rudla01

Re: Gambler

Z tohoto pohledu je tenisový turnaj také hazardní hrou.

0/0
15.11.2011 12:56

Nasty Jahman

Re: Gambler

Hraju bowling a všechny výhry na turnajích a ligových zápasech, jsou víceméně ze startovného / zápisného...podle mě to samé, jako v pokeru. Na velkých turnajích se hraje o větší peníze, za větší startovné....takže tolik asi k hazardu.

Jestli je to sport...nevím, o nás bowlingářích tvrdí také lidi, že to není sport, protož v česku se nacházejí bowlingové herny povětšinou v hospodském zařízení, lze tam kouřit a popíjet alkohol....

To že existuje sportovní bowling moc lidí ani nezná...to samý platí o pokeru. Většina lidí si vybavuje spagheti westerny s BUdem SPencerem a Terence Hillem, kdy hrajou poker s 5 kartama na ruce ;-)

0/0
15.11.2011 14:27

s(h)arka

je to skromnej,slušnej chlap....

gambler tedy rozhodně není a nechápu,proč se ho na takový blbiny dokáže nějaký pisálek zeptat....a že umí, to je jeho plus...on měl odvahu to risknout...nechte ho na pokoji....;-O

0/0
15.11.2011 10:13

ghan-buri-ghan

Re: je to skromnej,slušnej chlap....

jak na pokoji? Normální rozhovor, tak nehysterči.

0/0
15.11.2011 11:08

Rudla01

Re: je to skromnej,slušnej chlap....

Normální bych dal do uvozovek...

0/0
15.11.2011 12:57

Dr Perry Cox

To je každému

normálnímu člověku jasné R^

0/0
15.11.2011 10:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze