Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Staszkova gesta si pokerový král přečetl. Naučil se to u experta z FBI

Za triumfem Piuse Heinze ve Světové pokerové sérii stálo nejen umění a štěstí, ale také netradiční příprava. Němce, který ve finále v Las Vegas zdolal Čecha Martina Staszka, trénoval i expert z amerického Federálního úřadu pro vyšetřování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IvanaB

Blog z WSOP 2011

Byla jsem tam s Martinem! Odkaz na můj blog se spoustou fotek: http://blahosova.blogspot.com

0/0
14.11.2011 1:35

Bundy

Chudák prohrál

;-(

0/0
11.11.2011 20:10

Curtis (cyco) Hlencross

pohyb Staszkova prirozeni

neni divu, ze umel Pyjus dobre precist, jaky ma karty. pohyb Staszkova penisu v pripadech, kdy mu prisla karta, jasne soupere varoval. na ESPN to bylo jasne videt v opakovanych zaberech brankove kamery.

0/0
11.11.2011 17:38

Bucci

Staszka šlo velmi snadno přečíst

když jste se mu podívali do oka , tak při napjaté situaci, v setině milimetru od středu oka, mírně změnilo barvu, jedná se o potlačený stres, takže pro mě jasně čitelnej.

0/0
11.11.2011 17:09

Georgik-I

Re: Staszka šlo velmi snadno přečíst

přesně a bylo to vidět v obou očích, ale v pravém s malinkatým zpožděním...

0/0
11.11.2011 18:06

Marhoul

Pohyb Staszkova lokte

Stazko byl citelny pomerne dobre. Staci si vsimat pohybu jeho lokte, ktery ma na stole ve vypjatych handech.  

Vzorova situace na riveru, kdy mel Staszko A8 a Pius tusim 89. Pius mel dva pary uz na flopu a Stazko svym betem 25M na riveru reaguje na Piusuv check. (Btw, vysku tohoto betu jsem nepochopil - mel vsadit bud neco kolem 7M nebo ALL IN nebo taky checknout, 25M nedavalo v teto situaci prilis smysl)  

Kazdopadne, Pius dlouho vaha, jestli ma 25M dorovnat nebo ne, nakonec da ALL IN. Ale sledujte Stazska:

 

- Pius vaha a v momente, co se podiva na chipy, tak Staszko lehce ucukne rukou, kterou ma na stole, dozadu. Pro me by to byl jasny signal dorovnat. Zpusob, jakym Stazko ucuknul nemohl byt zahrany. Jinak vybornej hand a vyborna hra. Staszkovi k uspechu gratuluji, zanechal ve me lepsi dojem nez Pius!! (Skoda, ze to nebylo prvni misto)

0/0
11.11.2011 15:34

Registr9

Re: Pohyb Staszkova lokte

Tak to by mě zajímalo, jak byste četl pohyb mých rukou a prstů. Prakticky neustále jimi dělám různé pohyby na hudbu, kterou imaginárně slyším. Možná pro zajímavost - jak byste vyhodnotil můj nervozní výraz v obličeji a rychlé poklepávání rukou (samozřejmě nehlučné, abych nerušil ostatní) ?

0/0
11.11.2011 15:48

Marhoul

Re: Pohyb Staszkova lokte

Videl jste vubec tu situaci, o ktere mluvim, a nebo tady jen tak placate?

0/0
11.11.2011 16:06

Registr9

Re: Pohyb Staszkova lokte

Ne, nezajímalo mě to. Víte, že je neslušné na otázku odpovídat otázkou ? Zkuste odpovědět, neměl by to pro vás být problém, nebo ano ?

0/0
11.11.2011 16:10

šufánek

Re: Pohyb Staszkova lokte

Stazko je pro tebe čitelný poměrně dobře, ale pokr o peníze by sis s ním nedal, co? ;-D

+1/0
11.11.2011 16:09

bara.obava

Re: Pohyb Staszkova lokte

v ostravskych hernach to je ryba...ver mi...;-)

0/0
13.11.2011 2:47

pettyo

Re: Pohyb Staszkova lokte

Proč jsi tam nešel hrát sám, když jsi takový borec?

0/0
11.11.2011 16:11

gall4

Re: Pohyb Staszkova lokte

No jo, Staszko vyhral skoro 100 mega, prohral jen s clovekem, kterej bral hodiny u agenta pres mimiku, ale vetsina zdejsich diskuteru by ho preci strcila do kapsy...tady se clovek vzdycky pobavi ;-D

0/0
12.11.2011 1:06

Zefram Cochrane

promiňta, ale blb v kapuci mne neohromí

to už rovnou může hrát jen na internetu aby mu někdo neodkoukal výraz z gziftu.

Staszek ho překonává o celé míle, hrál dobře a nehrál si na nic jako ten "tajuplný" ubožák. Když na to nemá, tak kapuce to nezahrání a poker není pro klauny.

0/0
11.11.2011 14:44

gazza

Re: promiňta, ale blb v kapuci mne neohromí

Mozna te neohromi, mozna je pro tebe blb ... ale zatimco ty tu ted plkas na netu, tak ten blb ma 15 mega . Btw. kazdou chvili je pri turnajich i u finalovych stolu nekdo v kapuci nebo v tmavych brylych a klauni to rozhodne nejsou ...

0/0
11.11.2011 15:35

gazza

Re: promiňta, ale blb v kapuci mne neohromí

150 M

0/0
11.11.2011 15:36

Martin HSJ

Re: promiňta, ale blb v kapuci mne neohromí

Ale jsou, nelepší jsou ti v kapucích a černých brýlích, že si rovnou nevezmou škrabošky.

0/0
11.11.2011 15:40

tomizman

obdivuju

že když mu činilo dát dohromady 10 000 dolarů na startovné, psychycky zvládl boj o takovou sumu.

0/0
11.11.2011 14:21

My.WinCleaner

Re: obdivuju

Proč? Naši občané si taky půjčují a nijak neřeší, že jim exekutor vybílí byt...

0/0
11.11.2011 14:27

Petr_Čech-sběratel centrů

Re: obdivuju

ono mu to nečinilo problém, ale je běžná praxe že hráči nabízí k odkupu procenta na výhře aby snížili náklady na startovné. Kdyby vyletěl hned v prním kole tak má houno a nepřijde o deset, ale "pouze" o sedm tisíc doláčů.

0/0
11.11.2011 15:11

username

jj

já jim to přeju, jen nemám rád, když pokeroví hráči nejen že umí číst hráče (což je právě rozdíl mezi dobrými a špatnými), ale když se navíc sami maskují, aby je nikdo číst nemohl - kapuce, čepice s kšiltem, šály přes obličej, černé brýle ... Osobně bych takové lidi od stolu vyhodil, ať dokáží, že umí držet poker face (druhý rozdíl mezi dobrými a špatnými), není nic trapnějšího než koukat na zakuklence hrající poker. To snad ať raději hrají na internetu. O to víc si cením toho Čecha.

+6/0
11.11.2011 14:11

brezinka1

Re: jj

R^R^

0/0
11.11.2011 14:20

good_luck!

Re: jj

ten čech asi bude více polák, popř. moravák, ale jinak souhlas.

+1/0
11.11.2011 14:22

Curtis (cyco) Hlencross

Re: jj

który jest Morawskiego? Nigdy nie słyszałem o tej narodowości.

0/0
11.11.2011 14:33

kossacek

O tom poker není..

Dobří hráči se rozhodují hlavně podle karet, stylu hry protihráče, poměru blindů ku stackům, své pozice v konkrétní hře a pár dalších věcí. Tzv. pokerface je oblíbený pojem spíš u lidí, kteří o pokeru nic neví. U profihráčů hraje naprosto vedlejší roli.

0/0
11.11.2011 14:32

joscer

Re: O tom poker není..

Jasně, vedlejší roli. A proto šel vítěz do rizika, protože si všimlul téměř nevšimnutelné mimiky našeho hráče, že?

0/0
11.11.2011 14:38

Marhoul

Re: O tom poker není..

Urcite pokeru celkem rozumis, ale nejsem si uplne jistej, jestli si hral hodne zivych turnaju. Stazko byl citelny pomerne dobre. Staci si vsimat pohybu jeho lokte, ktery ma na stole ve vypjatych handech.

Vzorova situace na riveru, kdy mel Staszko A8 a Pius tusim 89. Pius mel dva pary uz na flopu a Stazko svym betem 25M na riveru reaguje na Piusuv check. (Btw, vysku tohoto betu jsem nepochopil - mel vsadit bud neco kolem 7M nebo ALL IN nebo taky checknout, 25M nedavalo v teto situaci prilis smysl)

Kazdopadne, Pius dlouho vaha, jestli ma 25M dorovnat nebo ne, nakonec da ALL IN. Ale sledujte Stazska:

- Pius vaha a v momente, co se podiva na chipy, tak Staszko lehce ucukne rukou, kterou ma na stole, dozadu. Pro me by to byl jasny signal. Zpusob, jakym Stazko ucuknul nemohl byt zahrany. Jinak vybornej hand a vyborna hra. Staszkovi k uspechu gratuluji!! (Skoda, ze to nebylo prvni misto)

0/0
11.11.2011 15:30

mk551

Re: O tom poker není..

Čtení soupeře je základ. V heads-upu v naprosté většině rukou ani jeden netrefí flop. Ten, kdo to na soupeři pozná, vítězí. Proto amatér nemá obvykle v heads-upu proti profesionálovi šanci.

0/0
11.11.2011 15:43

Kurri22 - III.

Takže to konzultoval s Dr. Lightmanem, jo?

;-D

0/0
11.11.2011 13:47

stefi_ul

Re: Takže to konzultoval s Dr. Lightmanem, jo?

No jasny, to je naprosto nejpovolanejsi profik v oboru. To uz vi kazdej ;-D;-D;-D

0/0
11.11.2011 13:58

Ziun

Stazsko

a kto půjčil Stazskovi?

0/0
11.11.2011 13:43

SSJS

Re: Stazsko

Kdo to je?

0/0
11.11.2011 13:44

persistence paměti 2

Re: Stazsko

Ále, vyhrál nějaký drobný v pokeru v Las Vegas, toho si nevšímej.

0/0
11.11.2011 13:55

Ak-trax

Re: Stazsko

no jo no, měl štěstí při gamblu. Dobře pro něj. Nic, ale co bych si musel pamatovat a zaznamenávat do učebnic dějepisu..

0/0
11.11.2011 14:44

tuan4

Re: Stazsko

..................teď už to víš ? ;-D

0/0
11.11.2011 14:13

stanikgor

Re: Stazsko

Ten chlap není Maďar,ale Slezan z Třince, proto Staszko...ne Stazsko....

0/0
11.11.2011 13:47

luke777

Re: Stazsko

byl snim v casopise rozhovor docela zajimave pocteni zacinal prilezitostne slo mu to od ruky to zacal si vydelavat nemusi chodit do prace tak chtel zkuzsit neco vetsiho

0/0
11.11.2011 13:54

shcnitt

Neměl na startovné

a z čeho platil profíka z FBI?

0/0
11.11.2011 13:42

namestii

Re: Neměl na startovné

Ti ho oslovili sami, přece by to nenechali vyhrát někoho z Afriky.

0/0
11.11.2011 13:47

persistence paměti 2

Re: Neměl na startovné

;-DR^;-D

0/0
11.11.2011 13:55

jvoza

Re: Neměl na startovné

Možná by bylo občas k věci, přečíst si diskuzi celou. Nemusel by jste zde spamovat otázkami, které uz nějaký rádoby vtipálek napsal před vámi.

0/0
11.11.2011 14:28

joscer

Re: Neměl na startovné

A to je v pravidlech diskuze, že se má nejdříve diskuze přečíst, jestli někde není už to, o čem chce dotyčný psát a diskutovat?

0/0
11.11.2011 14:40

jvoza

Re: Neměl na startovné

Dle mého názoru, jestliže se někdo na něco ptá, tak se chce dovědět odpověď na svou otázku. Normální a logické je, že když člověk regulérně příspívá do diskuze, která má nějakou historii a nechce jen rýpat, tak si historii přečte, aby nemarnil svůj čas, čekáním na odpověď. V případě, že odpověď na svou otázku v diskuzi najde, nemusí otázku pokládat znovu.

Jestliže ale chtěl uživatel jen rýpat, v tom případě nemám proti jeho otázce námitky, až na to, že je to dětinské a pro uživatele, kteří jsou znalí věci, může vypadat jako moula. Váš příspěvek je ze stejného soudku. Kdyby jste chtěl vědět odpověď na svou otázku a nerýpat, přečetl by jste si pravidla diskuze. Jenže je to ten druhý případ a nezlobte se proto na mě, ale připadáte mi jako moula.

0/0
11.11.2011 14:55

afk

Re: Neměl na startovné

pssst .. to je tajny. on totiz 1/3 dal kamaradum a 2/3 FBI :)

0/0
11.11.2011 14:33

Petr_Čech-sběratel centrů

Re: Neměl na startovné

takže je v podstatě na mizině

0/0
11.11.2011 15:19

Dáin

Re: Neměl na startovné

a jeste by ho mohli nahanet, ze to rozdal a predtim nezdanil ;-)

0/0
11.11.2011 17:22

namestii

Řídit se podle mimiky je blbost - nefunguje to

Kamarád se tím zabývá - testujete to s českými kriminalisty. Všichni ti zkušení, kteří tvrdili, že mají 90% úspěšnost, že prý na mimice vyslýchaného poznají pravdu a lež, tak se zjistilo, že to nejde. Koukají na videa a tipují, kdy pozorovaný lže a kdy ne. Úspěšnost kolem 30 %. Přišli na to, že jejich úspěšnost v reálu není založená a na pozorování mimiky, ale na vytváření tlaku na vyslýchaného a dalších aspektech – hlavě na způsobu vyjadřování. Podle mimiky to opravdu nejde.

Pokud hráč vypozoroval, že mu cukl koutek a podle toho riskoval a vyhrál, tak to byla pěkná haluz... furt podle toho nejde poznat, jestli měl dobré karty, nebo ne. Možná z toho jde poznat nervozita, nejistota, stres (ale kdo by to neměl), ale rozhodně ne blafování... Nervózní může být člověk i když bude mít super karty, ale pořád existuje možnost ještě vyšší kombinace.

0/0
11.11.2011 13:19

Shadow stalker

Re: Řídit se podle mimiky je blbost - nefunguje to

klid, to psal jeho PR manažer, který neví o čem mluví, ale ví, o čem chtějí jemu podobní psát...

0/0
11.11.2011 13:34

ripe219

Re: Řídit se podle mimiky je blbost - nefunguje to

jemu to vyšlo a vyhrál, ber to jako fakt.

0/0
11.11.2011 13:39

namestii

Re: Řídit se podle mimiky je blbost - nefunguje to

:-)))))

0/0
11.11.2011 13:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze