Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britský hráč pokeru v Praze vyhrál přes 16 milionů korun a rozplakal se

Pražský turnaj pokerové série European Poker Tour (EPT) vyhrál Roberto Romanello z Velké Británie. Získal tak 640 tisíc eur, v přepočtu víc než šestnáct milionů korun. Nejlepším Čechem byl Petr Targa, jenž skončil už ve čtvrtek na 39. místě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chataricek

Toto a sport?

Snad zábava zbohatlíků a lenochů - podobně jako golf. V novinách dát možná do rubriky revue - a v reálném životě snad lidi začne zajímat něco podstatnějšího, než je toto. Půl planety umírá hlady - zde je ještě chvilku čas na hlouposti, ale už opravdu jen chvilku... Je absurdní za toto rozdávat miliony... Rv

0/0
19.12.2010 14:27

M-a-J-a-K

Re: Toto a sport?

Co to tady meles?  Ses snad nejakej mesias?  Tohle je sport a kdyz sou sponzori ochotny dat tolik penez tak v cem je jako problem? A mimo to valna cast ty vyhry je placena z penez za prihlasky ucastniku a kazdej muze delat se svejma penezma co chce......ty ses urcite takovej dobrak ze vsechny svy prachy davas na charitu co? ....  no asi tezko tak se prestan ohanet velkejma vetama ... cau

0/0
19.12.2010 15:07

brej den, pánové

Re: Toto a sport?

A proč půl světa chcípá hlady? Protože má buď despotické vůdce (KLDR), nebo se rozmnožují jako králíci a zvykli si, že jim někdo pomůže (Afrika). Takže si zabal kufry a táhni pomáhat...

0/0
19.12.2010 19:33

kolyvanov2

Re: Toto a sport?

Jasne, za hlad muze golf a poker (jsem si takrka jisty, ze nerozumis, neumis a nikdy jsi poradne nehral ani jedno, ani druhe..). Zatimco kopana a hokej ten svetovy hlad pomahaji resit a v Cesku, kde na tyto sporty vicemene nechodi ani noha, tak jsou normalni rozpocty klubu v radech jakych jsou...

0/0
20.12.2010 2:41

Poker není hazard!

Poker = sport

Poker hraji už nějaký čas. Jsem student a občas si chodím zahrát živé turnaje. S penězi jsem na tom +/- stejně, co jsem do toho dal to jsem si vyhrál. Tím chci říct to že když jsem šel na první živý turnaj, neměl jsem ty potřebné zkušenosti, dovednosti a nevěděl jsem co přesně dělat a tak jsem prostě vypadl mezi prvníma.

Ted když jsi jdu zahrát pokaždé jsem v lepší 1/3 a to díky tomu že jsem získal více zkušeností, zlepšil dovednosti a vím jak to na turnajích chodí. Když si k tomu přidám těch 20% štěstí tak jsou peníze hodně blízko. (hrávám turnaje s buy-in 400,- kde bere final table)

Poker je o tom zjistit kdo sedí s váma u stolu, umět počítat outy (karty které vám zbývají v balíčku pro to aby jste mohli udělat nejlepší 5 karetní kombinaci), správně se rozhodnout, jestli na soupeře zatlačit all-in nebo udělat fold. Tohle všechno prostě nemůže být jen čistý hazard a náhoda.

Bohužel ten kdo to tvrdí poker nikdy nehrál a nerozumí mu a to je to nejsmutnější...

Ať žije poker v ČR!!!!!!!

0/0
19.12.2010 10:56

GhostDogXXL

Re: Poker = sport

Poker není sport, jestli nesouhlasíte s tím, že je to hazard, tak maximálně hra!

0/0
19.12.2010 11:00

lukhov

Re: Poker = sport

Souhlas.R^ Je to hazardni hra, zadny sport.

0/0
19.12.2010 13:30

M-a-J-a-K

Re: Poker = sport

R^

0/0
19.12.2010 15:09

Jesuslives

Re: Poker = sport

Buy-in 400 a bere celej FT, takze cekam, ze za maly penize bude asi siroky pole (pokud bere celej final) a tim padem slusnej prizepool. Proto mi neda se nezeptat - kam chodis hrat??

0/0
19.12.2010 15:49

kolyvanov2

Re: Poker = sport

Ze to neni hazard (souhlas) neimplikuje, ze je to nutne sport... Piskvorky o penize taky nejsou sport...

0/0
20.12.2010 2:42

ja314

chytraci

kazda hra zavisi na dovednostech a nahode. Klasicky hazard je 0% dovednosti a 100% nahoda. Prinejmensim soudy v zap. Evrope a odbornici k nim prizvani definuji hazard jako hru, kde lze vysledek ovlivnit dovednostmi z mene nez 10-15% (pokud si to tak zhruba pamatuji; pokud bychom to procento dovednosti "vytahli treba na 80%", pak by byl hazard v podstate cokoliv a jakakoliv cinnost). Nicmene podle te definice poker neni hazardni hra, coz ovsem neznamena, ze velkou roli v konkretnim vysledku nehraje nahoda.

0/0
19.12.2010 10:32

GhostDogXXL

Re: chytraci

Nic jako klasický hazard není.

Tohle je tradiční definice hazardu: Hazardní hra je taková hra šancí nebo dovedností, v jejímž průběhu musí každý z hráčů vsadit nějakou sázku, např. žetony s určitou peněžní hodnotou. Po skončení hry se sázky v nějakém poměru rozdělují zpět mezi hráče (sázející).

Je to kombinace peněz a hry. Kdyby to bylo jen o náhodě, tak by nejvetší hazard bylo asi Člověče nezlob se :D.

0/0
19.12.2010 10:59

ja314

Re: chytraci

Ten vklad penez jsem v ramci teto diskuze povazoval za samozrejmy... a clovece nezlob se s vklady samozrejme je hazard. Z hlediska statu je obecne rozdil mezi hazardem, kde je vse ciste nahoda, protoze nikdo nemuze dlouhodobe nic vyhrat, je to v prumeru prodelecna akce, a mezi "hazardem s vyssim podilem dovednosti", protoze na nem se da dlouhodobe vydelat a je nutno ho danit, ze (v opacnem pripade brokeri a investicni spolecnosti spadaji formalne mezi hazardni spolky).

0/0
19.12.2010 11:11

krokodil

hmmm

Jak jsou češi hypermorální......zajímavé.....hrát o peníze je nemorální podle nich...hmmmmmmm..zase by chtěli omezovat svobodu------jde o pravděpodobnosti.a ty jsou všude.....každou vteřinu do vás na ulici do avšeho uta může vrazit auto nějakého podnapilého řidičeje tam nějakí pravděpodobnost..celý život je extrémní nejistota.ze dne na den můžete zjistit, že máte nevyléčitelnou nemocbojíte se, že vás opustí manželka či děti? nepropustí vás z práce? neznehodnotí se vaše úspory? budou si vás lidé vážit....? život je nejistota par excellence

0/0
19.12.2010 10:20

Danny_Kay

To,ze lonsky...

...vitez vypadl hned prvni den je jeden z dukazu, ze je to porad jen hazardni hra a nejaky "skill" hraje minoritni roli...

0/0
19.12.2010 9:43

Jesuslives

Re: To,ze lonsky...

To, že čtu váš příspěvek, je důkaz, že každý se může vyjádřit naprosto ke všemu, i když o tom nemá ani páru.

Možná bych mohl začít komentovat články o šití...

0/0
19.12.2010 9:59

SpookyKT

Re: To,ze lonsky...

;-D Nevím při jakej handě prohrál minule, ale uvedu ti příklad, dostaneš na ruku AA

soupeř QQ, oba se dostanete do All inu, ty by jsi asi ty esa zahodil, že? Aby jsi náhodou neprohrál ... ;-) Jenže šance na výhru s esama proti QQ není sto procent, ale osmdesát ku dvaceti. Jestli chceš můžem si zahrát, já budu mít na ruce esa a ty queeny, do banku dáme 500,- a uvidíme kdo bude v plusu ... Takže 2 turnaje je je hodně malej vzorek na to aby jsi soudil jestli je poker o náhodě nebo ne. Ale to ty asi nikdy nepochopíš.:-)

0/0
19.12.2010 11:58

kolyvanov2

Re: To,ze lonsky...

A vloni skoro furt posledni Kometa je/byla druha. Taky hazard... A pokud Bank od ted nebude PRESNE patej v kazdym dalsim obraku, tak je hazard i lyzovani. Biatlon je pak hazard tuplem. Jak se jmenuje ta vyborna Slovenka/Ruska, co vyhrala olympiadu? Kolik zavodu svetaku vyhrala? Asi strasne moc, kdyz vyhrala i olympiadu, ze?

0/0
20.12.2010 2:45

mafra_fan

ano, je to skutečně dojemné...

0/0
19.12.2010 9:24

vulpes

Odborníci

Srovnávat poker s automaty, to je síla. Kaýdá pokerová internetová herna má plno freerolů (pro "odborníky" - turnajů se vstupem zadarmo), kde se sice hraje o částky max 1000  dolarů, ale kdyý se zadaří, můžete v pohodě být v plusu. Hraju jen na netu, nikdy jsem do pokeru neinvestoval a občas si díky těm freerolům a pak namnožení výhry z nich nějakou tu tisícovku přepošlu a je to malé zpříjemnění rodinného rozpočtu. Závislost na této báječné hře asi mám, ale s hazardem to nemá nic společnýho, je to příjemná zábava, nikdo nikoho nenutí hrát s vysokým startovným. Když budete chtít, můžete i z nuly hrát o vstupenky až o turnaje třeba z prize poolem 10000, jen se musíte překousat přes 5 turnajů po sobě..Nebo se můžete držet při zemi a jen se snažit zdvojnásobovat vklady v turnajích double or nothing. Kdo chce může hrát cash, ale to mě nebaví. Když může být sport s mistrovstvím světa třeba domino, nechápu proč ne poker. Tak běžte moralizovat někam jinam

0/0
19.12.2010 9:13

dr.obeck

Re: Odborníci

Tááááák,přesně,do kamene tesat.

Jestli se tady objeví zarytej příznivec toho,že poker je hazard,tak bych docela rád chtěl vysvětlit v čem :)

0/0
19.12.2010 9:43

GhostDogXXL

Re: Odborníci

Hazardní hra je taková hra šancí nebo dovedností, v jejímž průběhu musí každý z hráčů vsadit nějakou sázku, např. žetony s určitou peněžní hodnotou. Po skončení hry se sázky v nějakém poměru rozdělují zpět mezi hráče (sázející).

= poker je hazard R^

0/0
19.12.2010 9:54

Jesuslives

Re: Odborníci

Takže turnaj ve fotbálku, kde dá každý sto korun a první tři lidi si výhru rozdělí v poměru 40-30-20% (deset procent jde pro pořádajícího) je také hazard??

0/0
19.12.2010 10:00

GhostDogXXL

Re: Odborníci

Jasně, splňuje to tuhle definici. Pak jde samozřejmě o úroveň toho hazardu. V tom fotbálku veškerá žádná, u takovýhohle turnaje 100%.

0/0
19.12.2010 10:02

Jesuslives

Re: Odborníci

Cituji ještě jednou váš předchozí příspěvek: "Hazardní hra je taková hra šancí nebo dovedností, v jejímž průběhu musí

každý z hráčů vsadit nějakou sázku"

- potom hazard je nebo není, 0 nebo 1, potom nevím, co je podle této definice na pokeru VÍC a na fotbálku MÍŇ hazardního. Jde o peníze? Ano v obou případech. Jde o dovednosti? Ano v obou případech. Jde o štěstí? Ano, tady už ve fotbálku míň, v pokeru víc (i když obecně v jakékoliv činnosti - čím více jsou soupeři vyrovnanější, tím více záleží na štěstí). Jenže o štěstí jste ve vašem předchozím příspěvku vůbec nemluvil....

0/0
19.12.2010 10:06

GhostDogXXL

Re: Odborníci

Taky o štěstí nemluvím, špatně jste to pochopil.

Úroveň (nebo stupeň) hazardu jde hodnotit jen podle peněz kolik se v té které hře točí (možná ještě podle velikosti vlivu náhody na výhru, ale to je hodně spekulativní). Když si v hospodě zahrajete šipky nebo fotbálek o stovku, tak je prakticky jen zpestření. Stejně tak v pokerovým klubu, kde si dáte s kámošema buy in stovku.

0/0
19.12.2010 10:16

Jesuslives

Re: Odborníci

To je trochu zajímavý pohled na věc, ale budiž. My hrajeme v pokerovém klubu (sám jsem spoluprovozovatel jednoho z nich) v průměru o tři stovky. Spolu s kámošem tam většinou obíráme starší pány, kteří tomu moc nerozumí (každý vyhrajeme v průměru jeden z deseti turnajů při průměrné účasti 30 lidí, což znamená, že máme plusovou bilannci (dovednost) a přesto nemůžeme vyhrát každý turnaj (štěstí)).  Ale jinak tam máme dobrou partu, scházíme se každou neděli, tak kolem 20-30 lidí je zdravé jádro a občas přijde někdo cizí si to vyzkoušet.

Každý, kdo vždy prohraje (přestože i ten největší loser to občas trefí) za to měsíčně zaplatí zhruba jako průměrný kuřák za svojí vášeň. Takže, slovy Rosáka, jsme "přátelé drobného hazardu" :-))

0/0
19.12.2010 10:23

GhostDogXXL

Re: Odborníci

Zajímavý? Myslím že jediný správný způsob jak dělit hazard - podle výše výher. Přesunout velké turnaje jako hazard do kasin a podobných zařízení? ANO (stejně se tam většinou konají). Ale nějak strikntě regulovat menší herní kluby je blbost.

0/0
19.12.2010 10:55

dr.obeck

Re: Odborníci

Kde hrajete? Stačí okres ;) U nás je to složitý,kamarádi se sejdou jednou za půl roku,tak bych i někam vyrazil.

0/0
20.12.2010 18:23

dr.obeck

Re: Odborníci

Díky,líp bych to nevystih.

0/0
20.12.2010 18:24

Jesuslives

Re: Odborníci

Tak bankroll se dá vybudovat jednak přes freerolly, ale je to dost náročné a odměna za to zpravidla nestojí. Začínal jsem takhle na bodogu, kde se hrají pětikila, jenže kdy ž jsi z dvou tisíc hráčů někde na čtrnáctém místě za 5 dolarů, z toho se potom těžko něco buduje. Existujou výukové servery - http://www.tinyurl.cz/0569 - které ti například dají padesát dolarů zadarmo a potom mají provize z poplatků hernám, což je IMHO lepší cesta na rozjezd... Jinak souhlasím s příspěvkem, ale Double or Nothing nemá s pokerem nic společného, to je jako sedět u soustruhu - je to dřina a né zábava...

0/0
19.12.2010 10:04

kunta_kinte - konzument psu

To mel jeste kliku

taky se mohl posr*** :-P

BTW je k placi kolik lidi by uz zase zakazovalo/regulovalo/omezovalo ve slepe vire ze to bude urcite prospesne. Nezavidte.

0/0
19.12.2010 8:40

cotijepotom

Pozůstatek komunismus

Ty komentáře tady, to je předpokládám pozůstatek komunismu? Když se mi něco nezdá, stát by to měl zakázat. Ehm, nemyslíte, že tohle není nejlepší přístup? Taky nikomu nevnucuju své přesvědčení o tom, co je špatné a co ne.

0/0
19.12.2010 8:21

Harpa-gon

Re: Pozůstatek komunismus

Je rozdíl, když si to většina, prostřednictvím zástupců v obci, nepřeje, aby byla na každým rohu herna a pár co to chtějí zakázat.

0/0
19.12.2010 8:30

Jesuslives

Re: Pozůstatek komunismus

Ale tady se nebavíme o hracích automatech. Ono ostatně - já bych například hazard nijak nereguloval. Každý má svaté právo utrácet svoje VYDĚLANÉ peníze jak uzná za vhodné. Že nějaký špičkový fotbalový trenér (teď jsem zapomněl jméno) utratil 20M na kuličce? No je to vůl, ale je to jeho rozhodnutí.

Naopak bych trestal o to více, další kriminalitu spojenou s hazardem. Ukradneš autorádio, abys měl na bednu? Půjdeš na Pankrác nebo za Nešporem do Bohnic (toto ať rozhodují jiné instituce). Prohraješ sociální dávky? Příště dostaneš akorát stravenky. Prodáš je a prohraješ to stejně? Nedostaneš nic. Začneš krást? Pujdeš sedět, atd.

S takovou úrovní represe (která ale nijak nepostihuje lidi, kteří kvůli tomu nedělají bordel) za chvíli zmizí 90% nonstop heren, protože nebude existovat odpovídající klientela. Kravaťáci tam během polední pauzy hrát asi nebudou...

0/0
19.12.2010 10:11

computer

No jo,

propagace hazardu bez skurpulí. Zaplacený článek. Reklama na hazadr už vlezla i do novina a televize. Sázejte, hrajte! Buďte cool.  Fujtajbl.

0/0
19.12.2010 8:04

O.Sindler

Re: No jo,

Tohle bych nenazval čirým hazardem. Hazard je sázeni na náhodné procesy, které nemohu ovlivnit a kde při dlouhodobém hraní musím přijít o peníze.

Tito lidé se z velké části spoléhají na své vlastní schopnostmi a jsou ochotni si na ně vsadit. Dyť třeba i v golfu se hráči sázejí o menší obnosy nebo láhev lihoviny.

0/0
19.12.2010 8:15

Jesuslives

Re: No jo,

fuj, už i golf je v televizi.  Propagace hazardu, snobismu a lihovin ;-D;-D;-D

0/0
19.12.2010 10:12

ou_Jo

......a rozplakal se....

..tak to odnesl ještě dobře - mě by trefil šlak !! 8-o

0/0
19.12.2010 7:46

Ronymaniak

krasa

Uz jen ze tento clanek pokru je v sekci sazeni znamena ze se jedna o hazard a pryc s tim....;-O

0/0
19.12.2010 5:09

anncz

Re: krasa

Jak vadi tobe? Bez se opit a zmlatit manzelku socialni demokrate.

0/0
19.12.2010 6:40

Cikánek

Re: krasa

A ty si běž pro vklad na Ministerstvo životního prostředí, ÓóDeEsáku ! :-P

0/0
19.12.2010 7:34

rmac2

Re: krasa

jj, ale celé je to v sekci sport, takže asi tak..

0/0
19.12.2010 8:53

řehoř z řep

No, a pravděpodobně

ty prachy zase utratí za kasina a prohraje v kartách. Tuším závislost na hazardu.

0/0
19.12.2010 4:22

anncz

Re: No, a pravděpodobně

Neznam moc pokerovych hracu co by to rozfofrovali, pouzivaji ty penize na dalsi hrani pokeru, je to jejich zamestnani a konicek

 Kym jste placeni? Spolecnostmi co provozuji herny nebo Sazkou?

0/0
19.12.2010 6:49

Jesuslives

Re: No, a pravděpodobně

Jak je ten svět jednoduchý, když lidé mají ve svých názorech jasno ;-D;-D

0/0
19.12.2010 10:13

GregorMartinPapuCzech

hmm..krmíme brity...

:-P

0/0
19.12.2010 2:27

ja314

Re: hmm..krmíme brity...

A jak asi? Snad si nemyslite, ze organizatori turnaje dostavaji penize na vyhru od statu...

0/0
19.12.2010 9:13

dr.obeck

Re: hmm..krmíme brity...

nikdy ti tu práci ópér v UK nenutil  :-)

0/0
19.12.2010 9:48

Jesuslives

Re: hmm..krmíme brity...

A Britové zase krmí naše Rumuny.. takže jim to vlastně vracíme..

0/0
19.12.2010 10:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze