Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sázkař: Okradli mě o milion. Sázkovka: Postupovali jsme podle herního řádu

Sázková kancelář BetClic se sídlem na Maltě pořádně naštvala českého sázkaře. Michalu Tománkovi zablokovala účet, ale hlavně ho podle jeho slov obrala o víc než milion korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

diosgyor

Článek o ničem

To, že se zřejmé omyly v kursech u internetových SK vrací (anebo dokonce opravují na správné kursy!), a to i po začátku utkání, je nepříjemnou věcí (zvláště když si člověk následně zavře pozici někde jinde), nicméně je to opravdu v souladu s jejich herními plány.

Co je ale na pováženou je způsob, jakým kolega Tománek sází - zkombinovat dva zápasy v kursech 1,02-1,05 a vsadit to za tak horentní částky je věc hraničící s ... ehm, řekněme se "sníženým intelektem" a je to nejlepší cesta k MUDr. Nešporovi ... To vůbec nemluvím o tom, že ten kurs 1,02 přidal i k inkriminovanému zápasu bratří Bryanů v kursu 3 ... 8-o

Co se týče toho, zda mu po stornu tiketů vrátili všechny peníze, neumím posoudit - čert, aby se v těch částkách vyznal a trochu pochybuju, že je na tom kolega Tománek líp.

Suma sumárum mi přijde, že si tenhle článek zaplatily naše kamenné SK ...

0/0
10.6.2010 13:11

MIRÁNEK

UNIBET TO SAMÉ

TOTO SAMÉ SA MI STALO U SPOLOČNOSTI UNIBET. VSADIL SOM NA ZÁPAS  KED STANOVILI NA ZAČIATKU KURZ. VSADIL SOM NA DOCELA ZAUJÍMAVÝ KURZ,S TÝM ŽE SOM SA PODIVOVAL ŽE TAK PODCEŃUJÚ SÚPERA. CELÍ ZÁPAS MI VIEDLI MOJU SÁZKU AKO UZATVORENU A NA KONCI KEĎ MI MALI VÁHRU PREPLATIT,TAK KLASIKA,ŽE CHYBA V PROGRAME AŽE TO SŤAHUJU AŽE NA TO MAJU PRÁVO.EŠTE ŠŤASTIE,ŽE SOM TAM NEMAL TAKÝ BALÍK A IHNEĎ SOM IM NAPÍSAL,ŽE S NIMI KONČÍM.

0/0
7.6.2010 20:14

mourning

..

má sázet v Tipáči s nima se aspon dá domluvit...všechny zahraniční sk tě  akorát ojebou

0/0
7.6.2010 18:19

Ronymaniak

Re: ..

No chci videt tipac jak prijme sazku za 100 a vice tisic :D

0/0
7.6.2010 19:05

mourning

Re: ..

úplně v klidu, pokud sázíš za veliký peníze ,tak ti přidělí osobního bookiho... :-)

0/0
8.6.2010 13:14

onzi

.

Nejlepší sázkovka, kde se dá vydělat na chybách je Ladbrokes - nikdy jsem s nima neměl žádný problém, i když špatně vypsali kurz,nebo když live sázky měli opožděný.Jen to nechce sázet za tak velký peníze jako tenhle člověk, ale držet se trošku při zemi...

0/0
7.6.2010 16:51

CarlitosCZE

.

Sází za statisíce a vybere si jako sázkovku BetClic? Taky dobrý;-D

0/0
7.6.2010 13:56

Ronymaniak

Re: .

Tak to jsem zvedav jake sazkovky na sazeni za staticice bys ty doporucil . ;-D

0/0
7.6.2010 13:59

kolyvanov

Re: .

Pinnacle, Betfair. Tecka

0/0
7.6.2010 14:00

Ronymaniak

Re: .

Super ale jiste vis ze tyto sazkovky funguji predevsim na solo zapasy :) .

0/0
7.6.2010 14:02

kolyvanov

Re: .

Jo, ale psal jsi se na sazky za statisice. Neptal jsi se na zabavne sazeni...

0/0
7.6.2010 14:05

CarlitosCZE

Re: .

A myslíš, že ten, kdo sází za statisíce, bude dávat plachty jako důchodci ve Fortuně?:-)

0/0
7.6.2010 14:37

CarlitosCZE

Re: .

Pinnacle, Betfair, Bet365... Rozhodně ne BetClic, jehož reklamníma tvářema jsou lidi, kteří o tom vůbec nevědí;-D Ani Bwin a jeho srandovní limity po pár výhrách...

0/0
7.6.2010 14:36

dodad

Re: .

Myslis Bet3.65? Tam muzes sazet za vic jen kdyz si velky loser. Po par vyhrach te skrouhnou na drobny.

0/0
7.6.2010 15:27

THW

doplnek

Vetsina lidi nepochopila, ze Betclic odmita vyplatit i penize, ktere jsem na ucte mel pred sazkou na Bryany, coz je mnohem horsi nez to, ze stornuji sazku 5 dni po odehrani zapasu...

0/0
7.6.2010 13:53

Profesor_Nula

Re: doplnek

Na tohle uz ale snad klauzuli v řádu nemají ne? Když storno, tak vrátit vklady.

0/0
7.6.2010 13:57

kolyvanov

Re: doplnek

Tam je otazkou, jak to vlastne cele bylo... Napred je tam cislo 392, potom 312, potom 450 a dukazy zadne

0/0
7.6.2010 14:00

dodad

Re: doplnek

Ted kdyz tady mame (snad) aktera tak nam muzes rict jestli sis byl vedom toho, ze sazis kurz, ktery je chybne vypsan. Tesim se na odpoved R^

0/0
7.6.2010 15:30

Tomstersson

Re: doplnek

tak to se ho snad ani nemusíš ptát, ne?

Btw. on chce snad zpět aspoň své prachy - ty, které vložil.

0/0
7.6.2010 16:35

HArri

bwin

Mi se za poslední čtyři roky co sázím u BetAndWin (Je nějaká větší? Pinnacle? No ten snad...a to je asi jediný...) stornovalo odhadem deset sázet, poslední dvě během letošní playoff v NBA. Co se dá dělat, nesázím statisíce, takže aspoň nemusím brečet, že jsem vůl a maloval jsem si vzdušné zámky...

0/0
7.6.2010 13:35

Profesor_Nula

Re: bwin

Můžeš to upřesnit. Jaký ty chyby byly a proč stornovaly. Zajímalo by mě to.

0/0
7.6.2010 13:41

HArri

:)

Já myslím, že se to každému sázejícímu už stalo, na sázkovce nezáleží...a tady udělal někdo, kdo to datloval do stroje velkou chybu. V řádech to je. Já se nedivím....a proč tam sázet? Pže dovolí vyšší limity a některé zajímavější kurzy. To je celé. Pan Tománek pravdu nemá, že si nepřečetl řády pořádně ho neomlouvá.

0/0
7.6.2010 13:32

Profesor_Nula

Očekával bych že online sázení

je prošpikovaný inteligentními SW kontrolami. Asi na to nemaj prachy nebo co :) Přitom udělat kontrolu typu - mrkni ke konkurenci a udělej rozdíl v kurzech, nebo varuj v případě podezření na překlep (zapomenutá des. čárka/tečka) není rocket science. Pak se nemůžou takový věci stávat a spol. se nemusí sichrovat nefér řády ale přijme zodpovědnost za své příp. chyby. Zajímalo by mě např. jaká je definice "evidentní chyby v kurzu" pro případ soudní pře. Je to formalizovaný? Jako např. chybný kurz je takový, když se liší o 50% oproti průměru kurzu u konkurence. Aby to nebylo zneužitelný a nešlo pak o desetinky...

0/0
7.6.2010 13:26

kolyvanov

Re: Očekával bych že online sázení

Tady slo o tisice procent:-) V ramci desetinek jsem se jeste se stornem nesetkal

0/0
7.6.2010 13:32

Profesor_Nula

Re: Očekával bych že online sázení

1.05 vs. 3.06 to jsou tisíce procent? Podivná matematika ;-)

0/0
7.6.2010 13:36

kolyvanov

Re: Očekával bych že online sázení

Kurz 1.05 znamena 5% zisk, kurz 3.06 znamena 206% zisk. Cislo 206 je 41.2x vetsi nez cislo 5. Vyjadreno procenty, cislo 206 je o 4020 (mam ten pocit) procent vetsi, nez cislo 5. Samozrejme, pokud si chces myslet, ze kurz 3.06 je zhruba TRIKRAT vyssi, nez kurz 1.05, tak si to myslet muzes a nebudu ti v tom branit... Akorat by mne zajimalo, jaky je podle tebe polovicni (nizsi o 50 procent) kurz ke kurzu 1.05. A najednou ta tvoje podivna matematika prestava fungovat, co?:)

0/0
7.6.2010 13:41

Profesor_Nula

Re: Očekával bych že online sázení

Tak já jsem psal v prvním příspěvku o rozdílech v kurzech - ptal sem se na odchylku v kurzu která už je spol. oprávněna klasifikovat jako "evidentní chybu". Proto ta moje poznámka. Mně nešlo o zisky, takže jsi jen špatně pochopil můj příspěvek mistře sázkaři :) Poloviční kurz z 2.5 je 1.25, polovina z 1.06 je číslo menší než 1 a tudíž to nemá smysl vůbec počítat, protože to nespadá do def. oboru :) Stejně tak mě nezajímá číslo -1 když se bavím o velikosti ptáka.;-D

0/0
7.6.2010 13:49

kolyvanov

Re: Očekával bych že online sázení

OK. Polovicni kurz k 1.06 je cislo mensi nez jedna a je mimo definicni obor. Zajimave je, ze kdyz se stejna otazka polozi nikoliv u decimalnich, ale u zlomkovych kurzu, tak ta odpoved existuje. Pozoruhodne:-)

0/0
7.6.2010 13:56

Profesor_Nula

Re: Očekával bych že online sázení

106/100?

0/0
7.6.2010 14:00

kolyvanov

Re: Očekával bych že online sázení

Ne, 6/100

0/0
7.6.2010 14:02

Profesor_Nula

Re: Očekával bych že online sázení

No tak jasně. V tom nevidím problém. Jiný vyjádření. No každopádně ani tedy tvý odpovědi nejsou moc k věci. Ptal jsem se na následující scénář: sázkovka vypíše kurz 3.06, správný ale měl být 2.66, může stále říct, že se dopustila evidentní chyby a stornovat sázky? A kde je ta hranice?

0/0
7.6.2010 14:07

kolyvanov

Re: Očekával bych že online sázení

Problem je v tom, ze ke kurz 1.06 (tzn. 6/100) je polovicni kurz 1.03 (tzn. 3/100). Mezi 3.06 a 2.66 zadny rozdil neni a nikdo to nikdy nestornoval. Az se tak stane, tak v tom okamziku bude na miste psat clanky o okradani sazkaru o miliony. Ta hranice je v tom, ze jsou otocene kurzy (a neni to 1.8 a 1.9), ze je chyba v desetinne carce atd. Pokud se ale ptas na to, jestli je na internetu vseobecne uznavana tabulka, co je a co neni zjevna chyba, tak ta neexistuje a tu chybu urcuje pouze ta sazkovka. Takze ano, teoreticky muze za chybu prohlasit zcela cokoliv a souhlasem s podminkmi s tim sazkari souhlasi

0/0
7.6.2010 14:12

cocokec99

ale kdyby Bryanovi náhodou prohráli

tak sázku nezruší a nedají nikomu nic... ;-D

0/0
7.6.2010 13:24

cocokec99

a jak se pozná taková zjevná chyba?

kdyby byl kurz na Bryany třeba 1,5 ku 1 tak by to taky byla zjevná chyba a vracely by se prachy?

0/0
7.6.2010 13:22

kolyvanov

Re: a jak se pozná taková zjevná chyba?

Zjevnou chybu urcuje sama spolecnost. To rika HR, s tim vsichni pri registraci souhlasi a komu se to nelibi, tak at sazi jinde (resp. nikde, protoze stejnou vetu maji vsude:-)

0/0
7.6.2010 13:33

cocokec99

Re: a jak se pozná taková zjevná chyba?

takže de facto jakoukoliv velkou výhru nebo když hrozí, že by hodně prodělali, můžou nechat stornovat dodatečně s tím, že došlo ke zjevné chybě? tak to je dost smutné...Rv

0/0
7.6.2010 15:20

Profesor_Nula

Proč sázet u takových exotů?

Já mám účet u Bwin, ale zase nejsem takovej ranař co to pálí ve statisících :) Má někdo problémy s Bwinem? Zajímalo by mě, jestli jsou tam taky problémy. Zatím jsem na žádné nenarazil.

0/0
7.6.2010 13:02

kolyvanov

Re: Proč sázet u takových exotů?

Prave jsi mezi radky napsal, ze sazis pro zabavu a nevyhravas...

0/0
7.6.2010 13:05

Profesor_Nula

Re: Proč sázet u takových exotů?

Jo nejsem profík, co se tím živí. Mám slušný zaměstnání :-))) Ale že bych jen prohrával to zase ne.

0/0
7.6.2010 13:07

kolyvanov

Re: Proč sázet u takových exotů?

Ja vim... Minuly tyden jsi vyhral 5000... (a minuly mesic 10 prohral) Takhle "tajne" vyhravaji vsichni a je skoro zahada, ze ty sazkovky maji zisky

0/0
7.6.2010 13:13

Profesor_Nula

Re: Proč sázet u takových exotů?

To není můj případ. Běž si vyreklamovat svoji křišťálovou kouli.:-P Poslední dobou jsem vůbec nesázel, celkově jsem za ty roky max. 10k v mínusu ;-D Což je směšná částka...

0/0
7.6.2010 13:28

kolyvanov

Re: Proč sázet u takových exotů?

Koule neukazuje cisla, pouze znamenka a tebe vykoulovatela presne. Bud minus nebo jak rika klasik "kladna nula". Rozhodne ale ne plus, protoze jinak bys nepolozil tu svoji prvni otazku, resp. odpoved by jsi znam sam:)

0/0
7.6.2010 13:31

Profesor_Nula

Re: Proč sázet u takových exotů?

Zatím tady jen machruješ aniž bys napsal jediný písmenko k mý otázce. Holt idnesácká diskuze na úrovni. Mno nic ;-D 

0/0
7.6.2010 13:39

kolyvanov

Re: Proč sázet u takových exotů?

Tvoji otazku jsem odpovedel jasne - pokud prohravas, tak u Bwin nemas zadny problem. Pokud vyhravas a sazis po stokorunach, tak u Bwin nemas zadny problem. Pokud ale vyhravas, tak si za (deseti)tisice u Bwin nemas sanci vsadit

0/0
7.6.2010 13:42

Ronymaniak

Re: Proč sázet u takových exotů?

Tak treba na BWINu je zlodejna uz treba ze chcete vybrat 6t a poslou Vam 5915 Kc ...

0/0
7.6.2010 13:49

Profesor_Nula

Re: Proč sázet u takových exotů?

Asi jsem slepej ale nic takovýho v předešlých odpovědích nevidím. Někdo ale musí napsat X příspěvků aby se vymáčkl v příspěvku X+1 (protože před tím musí trochu machrovat a pohonit si tričko). Nakonec ale díky za odpověd :-P

0/0
7.6.2010 13:52

kolyvanov

Re: Proč sázet u takových exotů?

Bylo to v prvni odpovedi...

0/0
7.6.2010 13:59

Profesor_Nula

Re: Proč sázet u takových exotů?

Tak to sorry ale to není stejná odpověd. Víc nemá cenu diskutovat.

0/0
7.6.2010 14:02

Ronymaniak

Re: Proč sázet u takových exotů?

Jo Bwin je taky velmi spatny nedavno hrala Azarenka a skrecla pritom 1. set vyhrala a ve druhem za stavu 2:2 skrecla. Na bwin jsem dal proti ni kurz 7 a nevyhodnotili ho ... ;-O

0/0
7.6.2010 13:33

kolyvanov

herni plan mluvi jasne

Je jasny, ze je hodne nasranej, protoze si jinde vsadil i proti a tam o ty prachy prisel, ale kdyz je nekdo blbej a do tohodle jde, tak mu neni pomoci. PS: Celkem by mne zajimalo, proc tam vsude daval toho Murrayho. Ze by mu to jako solovku nechteli vzit kvuli limitu?

0/0
7.6.2010 12:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze