Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakažte zahraniční společnosti, prosí české sázkové kanceláře

Pět českých sázkových kanceláří už téměř rok nabízí internetové sázky. Kromě toho ale Češi mohou využívat služeb zahraničních společností. A to je nelegální, křičí čeští provozovatelé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

crocodileclip

jsou

to moje už zdaněný peníze a já je můžu utratit kde chci

0/0
26.12.2009 2:50

CAR NA RAKIJA

Realita

Musim souhlasit s mnoha prispevateli, kteri se vyjadrili prede mnou. Nase SK jsou zcela mimo realitu. Pouzivaji zastarale metody a postupy. Jejich bookmakeri v 99% pripadu opisuji kurzy od konkurence - tzv. autorskych kurzu je zoufale malo. Kurzova rovina je zoufale nizko a manipulacni poplatek je pak uz jen jakousi tresnickou na dortu. O neschopnosti bookmakeru svedci mimo jine to, ze i pri tak vysokem marginu se da value bez problemu najit.

Konkurence je na trhu vzdy prospesna at uz se jedna o jakykoliv produkt. Naopak monopol vede k horsim sluzbam, vyssim marzim a slabe nabidce, protoze zakaznik si to stejne bude muset koupitRv

Nastesti v trznim prostredi EU, bude zrejme navrat k "idylickemu" stavu ze zacatku 90. let pro nase SK velice nerealny.

0/0
25.12.2009 15:46

CAR NA RAKIJA

Re: Realita

Jedina sance je tedy se prizpusobit a zacit nabizet kvalitnejsi sluzby

nez konkurence. Tyto spolecnosti se budou muset transformovat a zvysit

efektivitu. Sazkari jsou stale chytrejsi a vynalezavejsi, maji ve valne

vetsine pripadu k dispozici lepsi informace nez bookmakeri.

0/0
25.12.2009 15:47

CAR NA RAKIJA

Re: Realita

Zatim to vypada, ze nase SK danou problematiku nepochopili. Napriklad

sympaticka spolecnost Synottip znovu zavedla manipulacni poplatek, coz

je obrovsky krok zpatky a z hlediska marketingu je to strategicka

chyba. Spolecnost, ktera chce konkurovat ostatnim zavedenym firmam,

musi prijit s necim novym, kvalitnejsim a levnejsim!

0/0
25.12.2009 15:47

CAR NA RAKIJA

Re: Realita

Nicmene tento krok zcela vypovida o urovni zdejsiho podnikani.

0/0
25.12.2009 15:48

Black Out

.

Tady je chyba ve výkladu, zahraniční sázkové kanceláře nenabízí služby u mě doma, ale já (jako ten aktivní, který napíše adresu do prohlížeče) jdu sázet "do zahraničí".

Co by bylo příště? Chlap stojící před každou kamennou pobočkou v Evropě a kontrolující, jestli nejsem náhodou z ČR?

0/0
22.12.2009 14:46

x-bat

...

Nekonecny pribeh...

Misto toho, aby zacli neco delat u sebe, tak se budou snazit konkurenci zakazat. Jsem si nejak nevsimnul, ze by ony zahranicni sazkovky podnikaly na ceskem trhu. Nebo jsou snad jako cesky trh chapany vsechny webove stranky, na ktere se z CR dostanu? Pak je treba zablokovat pristup ke vsem zahranicnim internetovym obchodum apod.

At porad neplacou a klidne jdou podnikat z Malty, co jim brani? Nebo at upravi nabidku tak, ze budou schopni aspon castecne konkurovat tem zahranicnim sazkovkam, ne? To ne, to se bude platit za kazdou sazku (i pres internet) manipulacni poplatek (spise povinny desatek), kurzy budou stale ve vetsine pripadu nekonkurence schopne atd. Ale hledat chybu vzdy jako prvni u ostatnich, to je ceska klasika.

Vsem je jasne, ze zakazat to proste realne nejde...

0/0
22.12.2009 14:42

Houris

České sázkovky

Tomuhle článku se musim smát,v předvánoční čas jsem se pobavil náramně.Takže dobře,člověk kterej nesází ze srandy za stovky,ale jede za tisíce-desetitisíce,tak má poslouchat tyhle žvásty od ředitelů ubohejch českejch sázkovek?Oni maj snad pocit,že jim chci dávat svoje peníze?Protože jinak si neumim představit,že by někdo mohl profitovat byť jen 3% z hladiny kurzu okolo 1,85-1,85 přičemž na rizikovější zápasy je to 1,8-1,8 a to se s manipulačním poplatkem,který by jsme mohli u konkurence ze zahraničí vsadit,dostáváme na kurz zhruba při rovině 1,72-1,72 respektive u rizikovějších zápasů 1,67-1,67.Musim se smát,pakliže nejste schopný svým kapitálem pokrýt úspěšný hráče a doufáte,že se u vás budou stále obracet peníze,jako v letech 1994-2000,tak jste na omylu.Navíc o zmínených limitech,které zmiňoval "Juan Monaco" netřeba mluvit.Na závěr bych chtěl říct,že pevně doufám,že aspoň většina sázkařů dokáže vyhodnotit,že sázet v českých kamených sázkovkách je ubohost a vede to k velkému deficitu.

0/0
22.12.2009 10:45

Houris

Re: České sázkovky

Omlouvám se za relativně velkou chybu-při rovině kurzu 1,85-1,85 s 10% poplatkem se dostáváme na reálný kurz při vsazených například 5000 ne 1,72-1,72,jak jsem zmiňoval,ale na kurz 1,68-1,68.Cože mě tím pádem pobavuje ještě daleko víc,takže rozdíl na jedný sázce za 5000 Kč je 17% výhry,což máme 700 kč.Ještě chce snad někdo vtloukat do hlavy,že vlastně české sázkovky,jsou chudáci?

0/0
22.12.2009 10:59

Mr. Skin

Re: České sázkovky

No je nutné říct, že české SK jsou zatíženy povinýma odvodama na dobročinné účely a daněma. Takže nelze zcela porovnávat s online SK, které sídlí v daňových rájích.

Jinak naše Sk jedou kurzovou hladinu 1.80-1.80, což je při 5% MP hladina 1.71-1.71, pokud počítáš 10% MP, tak je to jen 1.64-1.64.

0/0
22.12.2009 18:29

Mr. Skin

Re: České sázkovky

No je nutné říct, že české SK jsou zatíženy povinýma odvodama na dobročinné účely a daněma. Takže nelze zcela porovnávat s online SK, které sídlí v daňových rájích.

Jinak naše Sk jedou kurzovou hladinu 1.80-1.80, což je při 5% MP hladina 1.71-1.71, pokud počítáš 10% MP, tak je to jen 1.64-1.64. Oproti asiatům, kteří jedou 1.96-1.96 je trochu rozdíl...

0/0
22.12.2009 18:30

Juan Monaco

Praktiky Tipsportu

jo, to zrovna.... konkurence JE potřebná, protože co si Tipsport dovolí ke svým klientům, to je vrchol. Jeden jejich neschopný bookmaker už mi vezme jen jednu sázku denně za 5 tisíc a i když ta prohraje, tak mi už nedovolí vsadit ani za korunu. Je to obyčejné hovado! A na reklamace už mi nikdo neodpovídá. Takto se, prosím, naše největší sázkovka chová k člověku, který u nich jen letos vsadil celkem za víc než 10 milionů. Je to ubohost!

0/0
22.12.2009 0:08

prngrr

Re: Praktiky Tipsportu

a proč už dávno nesázíš jen venku?

Nebo se specializuješ na čtvrtou českou ligu?

0/0
25.12.2009 12:52

Tryskomys Muf

Chtel bych

Zadam Urad pro ochranu hospodarske souteze, aby zacal vysetrovat ceske sazkove kancelare z pokusu o omezeni hospodarske souteze, a naparil jim tucne pokuty.R^;-O

0/0
21.12.2009 20:51

orken

Vitejte v globalni ekonomice...

....jeste takovy exportni stat jako my si bude stezovat ;-D  nechapu co je na tom divnyho objednat si nejaky zbozi, nebo vyuzivat sluzby nekoho ze zahranici Rv

0/0
21.12.2009 20:30

razer12

A co takleZ

jim zkusit nějak lépe konkurovat než furt brečetRv

0/0
21.12.2009 18:52

Black Out

.

Stěží si dovedu představit selektivní blokování VŠECH sázkových serveru z ciziny a příkaz VŠEM bankám v ČR, že nesmí převádět na nějaké účty peníze. To je pěkná blbost... Selektivní blokování nezvládá ani Čína a že se o to snaží kolik let!

0/0
21.12.2009 14:18

dodad

Re: .

Asi tak. V USA maji jine paky a ani tam se po zakazu sazeni po internetu vysledku nedosahlo. Cast firem se sama stahla a cast podnika dal. Ceskym kamennym molochum jde o to, aby se svym nekonkurenceschopnym produktem nemuseli souperit se zahranicnimi firmami. Proc by domaci hraci meli sazet u nasich, kdyz nabizi prd?

0/0
21.12.2009 16:32

Rudý bolševický nok

To bolševický myšlení

mě neustále fascinuje. Sousedi vedle mají krámek a vynáší jim víc než nám, tak nebudeme hledat chybu v sobě, ale to by v tom byl čert, aby jsme to sousedovi nějak nezavařili. A argument, že teda vyhází zaměstance, je už doopravdy ubohý. Proč nemají stejnou nabídku jako bwin nebo další? Vždyť jim nikdo nebrání expandovat do světa, ale tyhle mafiánský tupý molochy nemají nic, co by nabídly. Takhle ještě uplatit poslance, to by uměli: Ovšem nejlepší by bylo, kdyby nám znovu oplotili hranice, zakázali přístup na cizí stránky a oni měli svoje jisté..

0/0
21.12.2009 13:55

christo888

To jsou zase kecy

takže když si koupím něco např. na online megastoru Chelsea z Anglie a nekoupím si to za zlodějské ceny na českém e-shopu nebo když si dovču koupím na na netu rovnou v hotelu v zahraničí a ne přes drahou českou cestovku tak mi to zruší? ;-D;-D;-D

Mají mít pořádné kurzy a hlavně zrušit nesmyslný manipulační poplatek a pak tam začnu sázet. 

0/0
21.12.2009 12:50

velkejhrac

Zákaz je stejně technicky nemožný

....tyhle diskuse jsou v podstatě bezpředmětné, ať už má pravdu kdokoliv. Zakázat zahraniční sázky prostě technicky není možné a tečka. Blokování stránek lze obejít jakýmkoliv anonymizérem nebo si prostě nainstaluju nějakou utilitku určenou pro přístup k internetu vyvinutou pro číňany. Blokování odesílání penez je taky hovadina, můžu to poslat třeba přes moneybookers. Navíc nakupovat v shopu zahraniční sázkovky snad zakázané není...a mimochodem výhra mi chodí na účet s komentářem...peníze za vrácené zboží. Takže diskotovat o tom nemá smysl.

0/0
21.12.2009 12:38

To-nejsem-ja

Re: Zákaz je stejně technicky nemožný

Přesně tak. Jednou je tady Evropská Unie do kerý sme dobrovolně a po svobodným referendu vstoupili. A v EU platí volnej pohyb osob, zboží a služeb. Můžu si koupit kalhoty v krámu za rohem stejně tak si ty samý kalhoty můžu koupit přes internet třeba v Barceloně pokud to bude levnější. A stejně tak si můžu vsadit u jiný sázkovky v zahraničí pokud mi nabízí nesrovnatelný kurzy a ještě k tomu bez poplatků. Ale u nás prostě furt se někdo snaží aby tady byl Kocourkov.

0/0
21.12.2009 12:49

To-nejsem-ja

Hahaha

Chtěl bych se pánů ředitelů zeptat co teda brání tomu, aby třeba němec, francouz nebo angličan vsadil na internetu u vaší sázkový kanceláře??? Kdyby totiž ty vaše kurzy za něco stály a manipulační poplatky se zrušily jak to má většina zahraničních společností tak byste přitáhli i zahraniční klientelu. Nemyslete si. Internetový suzkaři nejsou blbí a doukážou si na svůj zápas na internetu najít ten nejlepší kurz. A může to bejt společnost klidně až v malaisii....

0/0
21.12.2009 12:33

krtek321

politici by měli řešit důležitější věci

To by mě dost naštvalo, kdyby zakázali sázení zahraničním sázkovkám. Vždyť ty český stojí za nic, skoro u všech platíte manipulační poplatek - kromě sazky, kurzy taky za moc nestojí. Tak nevím proč bych si nemohl vsadit lepší kurz někde jinde a bez poplatku.

0/0
21.12.2009 11:53

MapleLeafs15

at se přestěhují

od kdy je podnikání na webu www.bwin.com podnikáním v České Republice. Prosím pana Petera Sederowskyho aby mi to vysvětlil.;-D

0/0
21.12.2009 11:29

Black Out

Re: at se přestěhují

Přesně, technicky já sázím v cizině ze svého PC a to mi zakázat nikdo nemůže. Nebo mám snad jako občan ČR zakázáno sázet i v kamenné pobočce v cizině?

0/0
21.12.2009 14:22

sat037

a jak by to chtěli asi zakázat ?

sice to můžou napsat do zákona, ale to je asi tak všechno. Technicky to zakázat nejde. Tedy pokud nechceme čínský model internetu - a to jsem zatím slyšel akorát od lidovců (konkrétně Kasal, pokud mě pamět neklame) a ty nikdo nebere vážně.

0/0
21.12.2009 11:14

hnedka_zdrapana

hmm...

Tak volný trh a konkurence jim panáčkům nevoní? Jestli něco zakázat, tak domácí společnosti. Rv

0/0
21.12.2009 11:04

postul-cv

Re: hmm...

Podmínky by měly být stejné pro všechny

0/0
21.12.2009 11:13

fanda357

Re: hmm...

Vždyť jsou, co jim brání se přestěhovat do zahraničí a zrušit kamenné pobočky v ČR.

0/0
21.12.2009 11:20

smrk15

Re: hmm...

promin, ale myslim, ze by si se taky ozval, kdyby si musel platit stamiliony a ostatni by se ti hezky zhora smali...

0/0
21.12.2009 11:17

hnedka_zdrapana

Re: hmm...

Nic jim nebrání si otevřít pobočky v zahraničí.

0/0
21.12.2009 11:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze